Stacja Shell zrobiła bardzo dobre wrażenie. Od momentu wejścia zostałam przywitana, zaproponowano mi hot doga oraz poinformowano o promocji na paliwo. Sklep był czysty, produkty dobrze poukładane, a obsługa uśmiechnięta i profesjonalna. Czułam się jak ważny klient.
Zaskakująco pozytywne doświadczenie. Obsługa na stacji Moya była uprzejma i pomocna – pracownik zaoferował kawę w promocji i szybko obsłużył transakcję. Sklep czysty, oferta przejrzysta, a toalety zadbane. Widać, że personel zna standardy i dba o dobre wrażenie.
Mimo sporego asortymentu, zakupy w tym sklepie nie należały do przyjemnych. Część produktów była przeterminowana, a lodówki wyglądały na brudne. Pracownice zajęte były rozmową między sobą i zupełnie ignorowały klientów. Przy kasie nie padło ani "dzień dobry", ani "do widzenia". Obsługa zdecydowanie wymaga poprawy.
Duży plus za świeże warzywa i bardzo dobrze zorganizowaną ladę z wędlinami. Obsługa była uprzejma, a kasjerka zapytała o kartę lojalnościową i poinformowała o promocji. Sklep był czysty i dobrze oświetlony, a alejki uporządkowane. Widać, że personel dba o estetykę i atmosferę miejsca.
Byłam z zamiarem zakupu słuchawek. Niestety, mimo obecności kilku pracowników na sali, nikt nie zapytał, czy potrzebuję pomocy. Gdy sama poprosiłam o poradę, uzyskałam lakoniczną odpowiedź bez żadnego zaangażowania. Pracownik sprawiał wrażenie zniechęconego i nie zainteresowanego klientem. Dodatkowo ekspozycja była częściowo nieczytelna, a niektóre towary nie miały cen. Obsługa przy kasie była szybka, ale również pozbawiona uprzejmości. Wizyta pozostawiła negatywne wrażenie – brak podstawowej kultury obsługi i zaangażowania personelu.
Odwiedziłam restaurację KFC w godzinach popołudniowych. Lokal był czysty, stoliki uporządkowane, a personel schludnie ubrany. Obsługa przy kasie była uprzejma, jednak nie zaproponowano żadnego zestawu ani napoju, mimo że zamówienie było niewielkie. Na realizację czekałam ponad 10 minut, mimo że nie było dużego ruchu. Jedzenie było świeże i dobrze zapakowane. Ogólnie oceniam wizytę jako poprawną. Czystość i jakość jedzenia na plus, ale obsługa mogłaby być bardziej zaangażowana.
Odwiedziłam salon Orange z zamiarem przedłużenia umowy. Mimo że w lokalu nie było zbyt wielu klientów, musiałam chwilę poczekać, zanim którykolwiek z pracowników mnie zauważył. Obsługa była poprawna, ale nie do końca zaangażowana – otrzymałam informacje na temat oferty, jednak bez próby dostosowania jej do moich potrzeb czy przedstawienia alternatyw. Na plus zasługuje czystość salonu i schludny wygląd personelu. Ogólnie oceniam wizytę jako przeciętną – poprawna obsługa, ale bez elementu, który wyróżniłby salon na tle konkurencji.
Moja wizyta w drogerii Rossmann była bardzo pozytywna. Pracownica zapytała, czy potrzebuję pomocy i z uśmiechem doradziła mi odpowiedni produkt. Sklep był czysty, dobrze oświetlony i schludnie zatowarowany. Przy kasie zaproponowano mi zeskanowanie aplikacji, co również oceniam na plus. Obsługa była uprzejma i profesjonalna. Są to standardy które ta sieć trzyma od lat - nigdy nie byłam negatywnie zaskoczona.
Odwiedziłam stację Orlen i niestety moja wizyta nie należała do udanych. Obsługa była obojętna i sprawiała wrażenie niezainteresowanej klientem – nie padło żadne powitanie ani podziękowanie za zakup. Dodatkowo sklep na stacji był słabo zatowarowany, a niektóre półki wyglądały na zaniedbane. Mimo że samo stanowisko kasowe było w miarę czyste, to ogólna atmosfera i jakość obsługi pozostawiły wiele do życzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.