Bank Millennium

(4.08)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1751 z 2503)

Ostatnio wystąpił u...
Ostatnio wystąpił u mnie problem z płatnościami w banku, co nieco mnie zaniepokoiło, dlatego zadzwoniłam na infolinię. Oczywiście po weryfikacji, że jestem właścicielką konta, a nie kimś, kto próbuje włamać się na czyjeś konto, została mi udzielona pomoc. Pani była bardzo miła i profesjonalnie wykonała swoją pracę, pomagając mi rozwiązać problem oraz udzielając wszelkich potrzebnych informacji.

Klient_f8qN8

22.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W placówce -...
W placówce - jak zawsze - fachowa obsługa, chętna do pomocy. Postępująca zgodnie z najwyższymi standardami obsługi klienta. Pracownicy wykazują się zrozumieniem, cierpliwością do dosyć nierozgarniętego klienta. Pełen profesjonalizm.

Klient_5NCCY

14.04.2025

Placówka

Radomsko, Reymonta 19

Nie zgadzam się (0)
Pani na infolinii...
Pani na infolinii bardzo pomocna, uważnie wysłuchała mojego problemu i bardzo zależało jej na tym by mi pomóc. Faktycznie mi pomogła, bardzo dużym profesjonalizmem się wykazała. Obym zawsze trafiała na tak profesjonalnych pracowników w instytucjach!

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam oddział Banku...
Odwiedziłam oddział Banku Millennium w Wodzisławiu Śląskim i moje wrażenia są bardzo pozytywne. Zostałam przywitana z uprzejmością, a doradczyni, z którą rozmawiałam, była kompetentna i cierpliwie wyjaśniła mi szczegóły dotyczące konta osobistego oraz dostępnych usług. Czas oczekiwania był krótki – mimo kilku osób przede mną, zostałam obsłużona w ciągu kilku minut. Oddział jest czysty, nowoczesny i dobrze zorganizowany, co wpływa na komfort wizyty. Doceniam spokojną atmosferę i indywidualne podejście do klienta. Całość oceniam jako profesjonalną i godną zaufania.

Klient_vf5Pn

09.04.2025

Placówka

Wodzisław Śląski, Rynek 10

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam ostatnio placówkę...
Odwiedziłam ostatnio placówkę Banku Millennium i mam mieszane odczucia. Z jednej strony miejsce było bardzo jasne, przestronne i przyjazne wizualnie, co wpływało pozytywnie na komfort oczekiwania. Z drugiej jednak – kolejka była dość długa, a pracownicy nie wykazywali większego zainteresowania oczekującymi klientami, co potęgowało wrażenie chaosu i braku organizacji. Na plus oceniam samą rozmowę z doradcą – posiadał wystarczającą wiedzę, by odpowiedzieć na moje pytanie dotyczące nowej karty kredytowej, a rozwiązanie zaproponowane przez niego było konkretne i satysfakcjonujące. Podsumowując – placówka ma potencjał, ale przydałoby się większe zaangażowanie ze strony obsługi w stosunku do osób oczekujących. Dobra obsługa nie kończy się przecież na samym biurku doradcy.

IrynaKapalka_iwfN

08.04.2025

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 74

Nie zgadzam się (0)
Obsluga bardzo dobra
Obsluga bardzo dobra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa banku bardzo...
Obsługa banku bardzo miła. Klient zauważony od wejścia do placówki bankowej, przywitany słowami dzień dobrym oraz uśmiechem. Informacje przekazywane przez konsultantkę w zrozumiałym języku. W banku jest bardzo czysto.

elasz82

06.03.2025

Placówka

Strzelce Opolskie, Rynek 10

Nie zgadzam się (0)
Millennium Bank to...
Millennium Bank to nowoczesna instytucja finansowa, która wyróżnia się intuicyjną bankowością internetową i mobilną – aplikacja działa sprawnie i daje dostęp do wielu funkcji, co ułatwia zarządzanie finansami. W oddziałach obsługa jest zazwyczaj miła i profesjonalna, choć zdarzają się dłuższe kolejki, szczególnie w większych miastach. Pod względem oferty Millennium ma atrakcyjne konta osobiste, często z promocjami dla nowych klientów, ale warto zwracać uwagę na opłaty – niektóre usługi, które w innych bankach są darmowe, tutaj mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami. Minusem może być także polityka sprzedaży dodatkowych produktów – zdarza się, że doradcy naciskają na otwarcie karty kredytowej czy zakup ubezpieczenia. Mimo to Millennium jest solidnym bankiem z nowoczesnymi rozwiązaniami i konkurencyjną ofertą dla klientów indywidualnych.

Placówka

Warszawa, Grzybowska 3

Nie zgadzam się (0)
Moja rozmowa z...
Moja rozmowa z konsultantem infolinii Banku Millennium była umiarkowanie pozytywna. Pracownik był uprzejmy i starał się pomóc, jednak czasami brakowało mu precyzyjnych informacji, przez co musiałem dopytywać o szczegóły, co wydłużyło czas rozmowy. Odpowiedzi były raczej ogólne, a niektóre kwestie wymagały dalszego wyjaśnienia. Mimo tego, konsultant starał się rozwiązać mój problem i wykazywał się cierpliwością. Ogólnie rzecz biorąc, rozmowa była w porządku, choć oczekiwałbym większej dokładności i szybszego rozwiązania sprawy.

Crisss

18.02.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Opinia o Banku...
Opinia o Banku Millennium Moja wizyta w Banku Millennium była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Już na wejściu zostałam powitana z uśmiechem – pani wstała, przywitała mnie serdecznie i zaproponowała kawę, herbatę lub wodę. Cała obsługa przebiegła w przyjemnej atmosferze, a pracownica banku udzieliła mi rzetelnych i wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania. W lokalu panował porządek i czystość. Nawet gdy po moim przyjściu zrobiła się mała kolejka, każdy klient został odpowiednio powitany i zaproszony do poczekalni, gdzie mógł wygodnie usiąść na fotelach. Perfekcyjna obsługa klienta – zdecydowanie polecam!

XYZ123

12.02.2025

Placówka

Chrzanów, Rynek 12

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w banku...
Obsługa w banku Millenium jest zawsze na wysokim poziomie, pracownicy dbają o komfort klienta, są chętni do pomocy oraz kompleksowo omawiają i prezentują oferty.

Klient_Fb9oF

07.02.2025

Placówka

Kraków, Kalwaryjska 56

Nie zgadzam się (0)
B.u
B.u

Beata_563

06.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
To mój ulubiony...
To mój ulubiony bank

zarejestrowany-uzytkownik

06.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w tej...
Wizyta w tej placówce przebiegła wyjątkowo sprawnie. Doradca klienta, który mnie obsługiwał byl bardzo pomocny. Przyszłam w to miejsce z zamiarem doinformowania się jak wygląda u nich zakładanie pierwszego konta bankowego a wyszłam już z założonym kontem. Cała sytuacja przebiegła szybko, sprawnie, bez żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta i oferty, jaka została mi przedstawiona. Polecam wszystkim ten bank.

Klient_bu68l

01.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszystko działa bez...
Wszystko działa bez zarzutu. Automatyzacja, jakość usług jak najbardziej na plus!

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta. Od wejścia do banku, nawet jeśli są kolejki, klient jest zadbany. Oferta jest przejrzysta i bardzo korzystna. Bardzo polecam.

Klient_lLRHq

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo solidny bank,...
Bardzo solidny bank, świetna obsługa klienta, kompetentna i miła.

Poziomk@

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży plus za...
Duży plus za silne zabezpieczenia logowania

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miłe podejście do...
Miłe podejście do klienta. Pani pomogła mi bardzo szybko załatwić to co chciałam. Ogromna wiedza specjalisty.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam od wielu...
Korzystam od wielu lat i nigdy mnie nie zawiedli.

wisnia.a

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Ostatnio wystąpił u...
Ostatnio wystąpił u mnie problem z płatnościami w banku, co nieco mnie zaniepokoiło, dlatego zadzwoniłam na infolinię. Oczywiście po weryfikacji, że jestem właścicielką konta, a nie kimś, kto próbuje włamać się na czyjeś konto, została mi udzielona pomoc. Pani była bardzo miła i profesjonalnie wykonała swoją pracę, pomagając mi rozwiązać problem oraz udzielając wszelkich potrzebnych informacji.
Zgadzasz się?