Żabka

(3.77)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5162 z 8240)

Sprzedawca przywitał się...
Sprzedawca przywitał się werbalnie, podczas obsługi zapytał mnie o aplikację żabki oraz zachęcił do jej założenia. Polecił do zakupów baton 3 bit za 3.99zł. Po zapłaceniu pożegnał mnie werbalnie. Sklep był czysty i zadbany. Owoce i warzywa były świeże. Na półkach nie było większych braków w towarze. Pracownik był ubrany w strój roboczy.

Klient_98ksu

23.04.2025

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Śląska 25a

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca przywitał się...
Sprzedawca przywitał się werbalnie, podczas obsługi zapytał mnie o aplikację żabki oraz zachęcił do jej założenia. Polecił do zakupów baton 3 bit za 3.99zł. Po zapłaceniu pożegnał mnie werbalnie. Sklep był czysty i zadbany. Owoce i warzywa były świeże. Na półkach nie było większych braków w towarze. Pracownik był ubrany w strój roboczy.

Klient_98ksu

23.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie zakończyła się w nie miłej atmosferze, Kasjer zachowywał się niedopuszczalnie, Przeklinał przy klientach, obsługiwał oburzony, i nie miło zostałem pożegnany. Na sklepie panował haos, półki zatowatowane poniżej połowy podłoga brudna brak hot dogów

Klient_75rsa

23.04.2025

Placówka

Wałbrzych, Namysłowskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Częste złe ceny,...
Częste złe ceny, niemiła obsługa lekceważenie klienta

Klient_PaKpu

23.04.2025

Placówka

Kórnik, ul. Rynek 10

Nie zgadzam się (0)
Nie uprzejmą obsługa
Nie uprzejmą obsługa

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa szybka i...
Obsługa szybka i miła, szeroki wybór asortymentu. Korzystałam z usługi na ciepło, krótki czas oczekiwania pizza ciepła o pyszna. Polecam tą żabkę.

Klient_9wpUU

23.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, przystępne ceny, duży asortyment(jak na mały dyskont). Porządek oraz świeże pieczywo

Klient_ziOAK

22.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w tym sklepie (ok miesiąca temu) po wejściu nie usłyszałam nawet dzień dobry. Kasjerka była pochłonięta telefonem. Wybrałam produkty, skasowałam je sama - kasa samoobsługowa - wychodząc na moje "do widzenia" zostałam również bez odpowiedzi. W sklepie panował porządek, produkty były odpowiednio oznaczone. Ceny z paragonem również się zgadzały. Podsumowując wizytę bardzo duży minus za pracownika, który ma klientów gdzieś.

Anna_90

21.04.2025

Placówka

Żary, Chrobrego 13

Nie zgadzam się (0)
Byłem dziś ponownie...
Byłem dziś ponownie klientem Żabki przy ul. Słowiańskiej 55B w Poznaniu. Piszę „ponownie”, bo tydzień temu również miałem okazję odwiedzić ten sklep – wtedy wystawiłem mu negatywną opinię, bo takie były moje odczucia. Dziś wszedłem z ciekawości, licząc po cichu, że może ostatnia wizyta to był po prostu gorszy dzień. Niestety – było dokładnie tak samo. Tym razem w sklepie była nowa kasjerka, która nawet nie raczyła odpowiedzieć mi i mojej partnerce na „dzień dobry”. Nie wynikało to z niedosłyszenia – to była zwyczajna niechęć. Już od początku było widać znudzenie i brak zaangażowania w wykonywaną pracę. Co warto zaznaczyć – kasjerka miała wyraźną wadę wymowy, która dodatkowo utrudniała komunikację z klientem. Zamiast zająć się obsługą, była pochłonięta wkładaniem worków z lodami do zamrażarki. W tym czasie podszedłem po napój – magazyn, tak jak poprzednio, znów był otwarty. Najgorsze jednak przyszło chwilę później – po wyjściu ze sklepu okazało się, że napój, który kupiłem, był przeterminowany o ponad miesiąc. Nie zwróciłem uwagi na datę, bo zakładam, że takimi rzeczami powinien zajmować się sklep. Podszedłem do lady, do której po chwili podeszła kasjerka. Zapytałem o hot doga – usłyszałem, że wszystkie parówki są zimne i została jej tylko jedna kiełbaska do dużego hot doga. Zdecydowałem się mimo wszystko, chociaż widok wysuszonych, wczorajszych parówek zdecydowanie nie zachęcał. W międzyczasie po raz kolejny zapytała mnie o aplikację Żabki – odpowiedziałem, że już była. Zamilkła, po czym tylko zapytała, jakie chcę sosy. Kilku nie było, a ten, na który się zdecydowałem, został nalany bardzo skromnie. Moja partnerka w międzyczasie podeszła do zamrażarki, na co usłyszała od kasjerki, że ma „nie ruszać worków”, bo trwa przeliczanie lodów. Brzmiało to nieprofesjonalnie i nieprzyjemnie. Podsumowując – sklep prowadzony w sposób niechlujny, zaniedbany i zniechęcający. Po dzisiejszej wizycie wiem na pewno: więcej się tam nie wybiorę. marcelmarszalik02@gmail.com

Meczek

20.04.2025

Placówka

Poznań, Słowiańska 55b

Nie zgadzam się (0)
placówka czysta estetyczne...
placówka czysta estetyczne i prawidłowo zatowarowana, zarówno w strefie żabka café jak i w strefie spożywczej Lecz kategoria pieczywo nie była zatowatowana prawidłowo Standard obsługi na dobrym poziomie, pytanie o aplikację zostało zadane, oraz polecenie dodatkowego produktu, czas obsługi był szybki i profesjonalny Personel który znajdował się na sklepie nie wskazywał na podejrzane zachowania

Klient_75rsa

19.04.2025

Placówka

Wałbrzych, ul. 1 Maja 134

Nie zgadzam się (0)
ul. Opolska 29,...
ul. Opolska 29, Dębiec, Poznań Dzisiaj w pośpiechu zaszedłem do Żabki przy ul. Opolskiej 29 na Dębcu. Już od wejścia miałem ochotę się wycofać, jednak byłem spragniony, więc postanowiłem zostać. Zaraz przy wejściu – zamrażarka. Sklep jest ciasny, mały, a układ mebli i półek sprawia wrażenie chaosu. Na zmianie były dwie pracownice, głównie zajęte rozmową między sobą, choć odpowiedziały mi „dzień dobry”. Przeszedłem dalej, z trudem mijając się z lodówką i szafką – przejście bardzo wąskie i niewygodne. Już na pierwszy rzut oka widać było braki w asortymencie. Na przeciwko bloku kasowego znajdowały się kasty po piwie – jedne pełne, inne puste – co wyglądało niechlujnie i zdecydowanie nie zachęcało do zakupów. Magazyn otwarty – zawsze zwracam na to uwagę w Żabkach i tutaj niestety również rzucało się to w oczy. Podczas kasowania jedna z pracownic zaczęła skarżyć się drugiej na wczorajszy duży ruch w sklepie, przez co musiała zostać dłużej i nie zdążyła wykonać wszystkich swoich obowiązków. Cała sytuacja była dla mnie dość niezręczna. Opuszczając sklep, poczułem lekkie zażenowanie. Od razu przyszło mi do głowy, że kobieta z wózkiem miałaby ogromny problem, żeby się tam swobodnie poruszać. Ja sam jestem szczupły, a mimo to trudno było się przemieszczać. Produkty w lodówkach porozrzucane, jedno na drugim – wszystko sprawiało wrażenie bałaganu i braku organizacji. marcelmarszalik@gmail.com

Meczek

19.04.2025

Placówka

Dębiec, Opolska 29

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu był odczuwalny przyjemny zapach i utrzymany porządek, wszystko było ładnie ułożone. Obsługa była bardzo miła uprzejma i zgrana co było bardzo widoczne

Fabian

18.04.2025

Placówka

Wrocław, ul. Legnicka 17

Nie zgadzam się (0)
Ciekawe promocje, zazwyczaj...
Ciekawe promocje, zazwyczaj miła obsługa sklep czysty tylko kasjer nie powinien palić w koszulce żabkowej papierosów stojąc przy samych drzwiach do sklepu

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym byłem klientem sklepu Żabka przy ul. Słowiańskiej 55B, 61-664 Poznań. Odwiedziłem sklep rano, ponieważ byłem głodny i zależało mi na zakupie panini. Niestety, nie udało mi się go kupić, ponieważ półki były puste, a pozostały towar był chaotycznie rozłożony i wyglądał bardzo nieestetycznie. Mimo to zdecydowałem się na inny produkt z oferty, który — według informacji w sklepie — powinien być darmowo podgrzewany. Niestety, otrzymałem go zimnego. Zmuszony byłem wrócić i ponownie prosić o podgrzanie. Tym razem jako tako się udało, choć piec w sklepie ewidentnie nie był używany — z jakiego powodu, nie wiem. Mój produkt pomimo tego, że nadawał się do pieca, został "podgrzany" w opiekaczu. Podczas zakupów zauważyłem również sytuację, która wywarła na mnie bardzo negatywne wrażenie. Jeden z pracowników, który sprawiał wrażenie kierownika, nie tylko zajmował się wykładaniem alkoholu, ale również — moim zdaniem — w dość nieprofesjonalny sposób „zarządzał” jedyną obecnie pracującą kasjerką. Słyszałem podniesiony głos, pretensje i nieprzyjemny ton. Kasjerka w tym czasie musiała jednocześnie obsługiwać klientów, podgrzewać produkty, wykładać towar i obsługiwać kasę. Było widać, że ledwo nadąża, a mimo to starała się być uprzejma — czego nie można powiedzieć o wspomnianym mężczyźnie, który nawet nie przywitał klientów. Cała sytuacja — bałagan w sklepie, zimny produkt, brak kultury wobec klienta oraz atmosfera napięcia między pracownikami — sprawiła, że wyszedłem z Żabki rozczarowany i szczerze oburzony. Nie wiem, czy był to po prostu zły dzień, ale to, co zastałem, absolutnie nie powinno mieć miejsca.

Meczek

16.04.2025

Placówka

Poznań, Słowiańska 55b

Nie zgadzam się (0)
Czystość sklepu na...
Czystość sklepu na wysokim poziomie. Bardzo dużo towaru na małej powierzchni, przez co ciężko jest przejść pomiędzy regałami, zwłaszcza przy większej ilości klientów w sklepie. W dni robocze w godzinach porannych częsty brak produktów w lodówkach (takich jak sałatki, kanapki). Dostępny jest głownie towar z jedno- lub dwudniowym terminem przydatności do spożycia. Przy długiej kolejce do kasy są duże trudności do dostania się do niektórych regałów. Pytanie o dowód sporadyczne.

MartynaCh

16.04.2025

Placówka

Suwałki, Utrata 2b

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie rzecz biorąc,...
Ogólnie rzecz biorąc, Żabka to sieć sklepów, która oferuje szeroki asortyment produktów spożywczych, napojów oraz artykułów codziennego użytku. Zauważyłem, że sklepy te są dobrze zlokalizowane, co czyni je wygodnym miejscem na szybkie zakupy. Obsługa w Żabce zazwyczaj jest uprzejma i pomocna, co wpływa na pozytywne wrażenie klientów. Często można liczyć na szybki czas obsługi, co jest istotne dla osób spieszących się. Dodatkowo, sklepy są zazwyczaj czyste i dobrze zorganizowane, co ułatwia zakupy. Jednakże, czasami ceny w Żabce mogą być nieco wyższe niż w innych supermarketach, co może być istotnym czynnikiem dla niektórych klientów. Mimo to, wygoda i dostępność sprawiają, że Żabka pozostaje popularnym wyborem wśród osób szukających szybkich zakupów.

elizowka_13

16.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do Żabki....
Weszłam do Żabki. Przyjemny chłód i cicha muzyka. Na półkach mnóstwo przekąsek i napojów. Przy kasie kilka osób, pani kasjerka uśmiechnięta i sprawna. Zauważyłam kącik z kawą na wynos. Szukam czegoś na drugie śniadanie, więc biorę jogurt i jabłko z koszyka przy wejściu. Podchodzę do kasy, płacę kartą i wychodzę z małą torbą. Szybkie i wygodne zakupy, jak zwykle w Żabce. Weronika.hendel@o2.pl

Weronika.hendel

16.04.2025

Placówka

Starogard Gdański, Rynek 15

Nie zgadzam się (0)
Witam. Dzwoniłem do...
Witam. Dzwoniłem do pobliskiego sklepu ,po kilku sekundach odebrała miła Pani Beat ,przedstawiła się. Zapytałem o kilka produktów czy są dostępne, na niektóre towary znała odpowiedź z pamięci w zraz cenami a pozostałe szybko sprawdziła czy są dostępne i również dostałem odpowiedz. Przed rozłączeniem zaprosiła do odwiedzenie tego sklepu.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio odwiedziłam kilka...
Ostatnio odwiedziłam kilka sklepów sieci Żabka, jestem bardzo zadowolona z usług sklepów i przede wszystkim z obsługi. Panie podchodzą do mnie z uśmiechem i spokojem nawet jeśli dopytuje kilka razy o szczegóły promocji lub danego asortymentu. Jestem usatysfakcjonowana, co napotkałam w sklepie.

Klient_26JVr

15.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio odwiedziłam kilka...
Ostatnio odwiedziłam kilka sklepów sieci Żabka, jestem bardzo zadowolona z usług sklepów i przede wszystkim z obsługi. Panie podchodzą do mnie z uśmiechem i spokojem nawet jeśli dopytuje kilka razy o szczegóły promocji lub danego asortymentu. Jestem usatysfakcjonowana, co napotkałam w sklepie.

Klient_26JVr

15.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Żabka

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Żabka?

Ktoś 9 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Świetnie!
Świetnie!
Zgadzasz się?