Orange

(3.71)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3429 z 4613)

Placówka w centrum...
Placówka w centrum handlowym, wizyta po rozmowie telefonicznej z doradcą, który zaprezentował wstępnie nową ofertę. Wygląd placówki typowy dla obiektów tego typu. Pierwszy problem, to obecność tylko jednego doradcy, w porze dużego natężenia aktywności klientów i długi czas oczekiwania na obsługę. Kolejny problem to mało czytelne omówienie przez doradcę oferty - operował żargonem, który dla klienta bywa niezrozumiały, trzeba dopytywać o wiele aspektów oferty, by zrozumieć co faktycznie zawiera i jaki jest ostateczny koszt, przy łączeniu usług. Wrażenie, że chce wcisnąć klientowi sprzęt o słabszych parametrach, gdybym wcześniej nie doczytał na stronie operatora, co wchodzi w grę, nie wiedziałbym o co pytać. Bardzo negatywny odbiór sytuacji, gdy doradca w salonie nie może sfinalizować umowy, w sytuacji gdy telefon inicjujący był wykonany przez innego, który nie jest obecny. To nie mój problem jak się rozliczają, tracę czas, gdy podczas jednego spotkania nie mogę doprowadzić sprawy do końca. Ostatecznie umowa nie została podpisana, właściwy doradca miał się skontaktować telefonicznie, by uzgodnić ostateczny kształt umowy i umówić się na jej podpisanie, co nie nastąpiło.

Klient_307qE

23.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
szybko i bardzo...
szybko i bardzo sprawnie poszło , dobra obsługa on -line

Klient_psMre

22.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
szybko i bardzo...
szybko i bardzo sprawnie poszło , dobra obsługa on -line

Klient_psMre

22.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś chciałam przedłużyć...
Kiedyś chciałam przedłużyć umowę na internet domowy. Przez aplikację wyświetliło że mogę to zrobić ale muszę udać się do placówki stacjonarnej. Po przybyciu musiałam czekać na obsługę 30 minut, po czym nie zostałam obsłużona ponieważ oferta która widziałam w aplikacji nie jest aktualna. Prosiłam Pani z obsługi przedstawić mi ofertę ale pracownik Orange dał mi po prostu ulotkę i powiedział żebym wszystko załatwiałam online. Uważam że nie zostałam poważnie potraktowana.

MaryiaJania_qY4l

22.04.2025

Placówka

Legnica, Najświętszej Marii Panny 9

Nie zgadzam się (0)
Od początku mojej...
Od początku mojej wizyty zostałem profesjonalnie potraktowany przez doradcę w salonie Orange. Na samym początku zostałem zapytany o moje potrzeby, w ramach usług, które sieć oferuje. Po przedstawieniu informacji, że interesuje mnie internet światłowodowy i posiadam już w orange telefon na karte, zostało mi zaproponowane idealne rozwiązanie pakietowe.

exer0o

21.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czystość na biurku,...
Czystość na biurku, konsultanci bardzo mili i pozytywnie nastawieni. Szybko zostałam obsłużona, pełno konkretów i propozycji. Polecam l!

JuGa25_Bw5g

16.04.2025

Placówka

Jelenia Góra, Podwale 6

Nie zgadzam się (0)
Jestem mega zadowolona...
Jestem mega zadowolona z uslug

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Przyszedłem przedłużyć umowę....
Przyszedłem przedłużyć umowę. Bardzo kompetentny sprzedawca zaproponował kilka dobranych usług dodatkowych w pakiecie i nowy telefon w dobrej cenie. W kolejce stalem tylko kilka minut. W salonie czysto, obsługa bardzo miła i profesjonalna.

Placówka

Nowa Sól, Plac Wyzwolenia 4

Nie zgadzam się (0)
Opinia o operatorze...
Opinia o operatorze Orange Korzystam z usług Orange od dłuższego czasu i mam mieszane odczucia. Obsługa klienta jest na ogół pomocna, ale czasami trzeba długo czekać na połączenie z konsultantem, zwłaszcza w godzinach szczytu. Pracownicy salonów są kompetentni i chętnie doradzają przy wyborze ofert, jednak w niektórych przypadkach rozwiązanie problemu wymaga kilku wizyt lub rozmów. Oferta Orange jest szeroka – mają dobre pakiety internetowe i korzystne promocje dla stałych klientów. Zasięg sieci jest zazwyczaj dobry, choć w niektórych miejscach zdarzają się problemy z jakością połączeń lub wolniejszym internetem. Ceny są konkurencyjne, ale niektóre usługi dodatkowe mogłyby być tańsze. Ogólnie rzecz biorąc, Orange to solidny operator, ale są aspekty, które mogłyby zostać ulepszone.

Klient_IxuPu

18.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa
Miła obsługa

Klient_Y8mR1

11.03.2025

Placówka

Opole, ul. Sosnkowskiego 16a

Nie zgadzam się (0)
Zmieniają ofertę ze...
Zmieniają ofertę ze szczątkową informacją

Kondysdan

09.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pojawiłam się w...
Pojawiłam się w salonie w celu zapoznania się z ofertą. Przemiła Pani przedstawiła mi bardzo skrupulatnie i co najważniejsze sprawnie wszystkie warunki i odpowiedziała na wszelkie moje wątpliwości. Bardzo przestronne i zachęcające miejsce, co powoduje, iż czujemy się mega komfortowo. Naprawdę polecam.

Klient_zDhVL

05.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super obsluga
Super obsluga

Beata_1117

04.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnia obsługa w...
Ostatnia obsługa w salonie Orange była naprawdę dobra! Pracownicy byli pomocni i poświęcili czas, żeby znaleźć najlepszą i najtańszą ofertę, która jest dopasowana do moich potrzeb. Nie próbowali na siłę wciskać mi niczego, czego nie potrzebuję, co naprawdę doceniam. Cała wizyta przebiegła szybko i bez stresu.

z.plonka

03.03.2025

Placówka

Oświęcim, Dąbrowskiego 8A

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio odwiedziłam placówkę...
Ostatnio odwiedziłam placówkę Orange, ponieważ kończyła mi się umowa i chciałam ją przedłużyć wraz z abonamentem na telefon. Obsługa była na dobrym poziomie – pracownicy byli pomocni i uprzejmi, dobrze tłumaczyli warunki nowej umowy. Jednak sama placówka okazała się dość mała, a wybór telefonów dostępnych od ręki był ograniczony. Niestety, model, który mnie interesował, nie był dostępny na miejscu, więc musiałam czekać tydzień na jego sprowadzenie. Mimo tego ogólne wrażenie było pozytywne, ale lepsza dostępność urządzeń na miejscu na pewno poprawiłaby komfort zakupu.

Klient_Klaudia

27.02.2025

Placówka

Działdowo, Generała Józefa Hallera 19a

Nie zgadzam się (0)
Oj ciężko, bardzo...
Oj ciężko, bardzo ciężko jest się dogadać. Pani ewidentnie kłamała chcąc zbyć Klienta, który przyszedł z reklamacją, zakupionych 1 godzinę wczesnej słuchawek bezprzewodowych. Słuchawki od początku posiadały wadę produktu i przyczynę tego, usilnie starano się zrzucić na nas, rzekomo, że nie wiemy jak używać słuchawek. Sprawa ostatecznie, za zgodą Kierownika Salonu Bytom( pięknie dziękujemy Pani Kierownik) zakończyła się wymianą na nowe, bez wad. Na koniec Pani stwierdziła, że zrobiła nam wyjątkową przysługę, bo powinna oddać je do serwisu na 2 tygodnie, ewidentnie będąc niezadowoloną z ostatecznego rozwiązania sprawy. Żenada.

Klient_oBEFx

23.02.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Orange to jedna...
Orange to jedna z największych sieci telekomunikacyjnych w Polsce, oferująca szeroką gamę usług, od telefonii komórkowej po internet światłowodowy. Plusem jest szeroka dostępność salonów i sprawnie działająca aplikacja mobilna, która ułatwia zarządzanie kontem. Obsługa klienta w salonach jest na ogół uprzejma, ale czasem można odnieść wrażenie, że pracownicy bardziej skupiają się na sprzedaży nowych usług niż na faktycznej pomocy klientowi. Pod względem oferty Orange wypada dobrze – internet jest stabilny, a zasięg sieci solidny, choć zdarzają się miejsca, gdzie sygnał jest słabszy. Minusem może być skomplikowany cennik oraz dodatkowe opłaty, które nie zawsze są jasno komunikowane. Pomimo tego Orange to jedna z lepszych opcji, zwłaszcza jeśli chodzi o pakiety usług dla rodzin i firm.

Placówka

Warszawa, Jubilerska CH King Cross 1/3

Nie zgadzam się (0)
Szybkaka obsługa
Szybkaka obsługa

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Lokal czysty, na...
Lokal czysty, na początku trochę ciężko było się porozumieć z pracownikiem dot. Potrzeb, ale w pewnym momencie znaleźliśmy wspólny język

Klient_Duo4b

05.02.2025

Placówka

Koszalin, Jana Pawła 2 17

Nie zgadzam się (0)
Zmieniałem termin płatności...
Zmieniałem termin płatności faktury. Czat jest bardzo fajnie zrobiony. I można to bardzo szybko zrobić.

andrzejjajko

23.01.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Orange

Orange jest liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orange?

Ktoś 23 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Placówka w centrum...
Placówka w centrum handlowym, wizyta po rozmowie telefonicznej z doradcą, który zaprezentował wstępnie nową ofertę. Wygląd placówki typowy dla obiektów tego typu. Pierwszy problem, to obecność tylko jednego doradcy, w porze dużego natężenia aktywności klientów i długi czas oczekiwania na obsługę. Kolejny problem to mało czytelne omówienie przez doradcę oferty - operował żargonem, który dla klienta bywa niezrozumiały, trzeba dopytywać o wiele aspektów oferty, by zrozumieć co faktycznie zawiera i jaki jest ostateczny koszt, przy łączeniu usług. Wrażenie, że chce wcisnąć klientowi sprzęt o słabszych parametrach, gdybym wcześniej nie doczytał na stronie operatora, co wchodzi w grę, nie wiedziałbym o co pytać. Bardzo negatywny odbiór sytuacji, gdy doradca w salonie nie może sfinalizować umowy, w sytuacji gdy telefon inicjujący był wykonany przez innego, który nie jest obecny. To nie mój problem jak się rozliczają, tracę czas, gdy podczas jednego spotkania nie mogę doprowadzić sprawy do końca. Ostatecznie umowa nie została podpisana, właściwy doradca miał się skontaktować telefonicznie, by uzgodnić ostateczny kształt umowy i umówić się na jej podpisanie, co nie nastąpiło.
Zgadzasz się?