Orange

(3.67)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3446 z 4633)

Kontakt telefoniczny ze...
Kontakt telefoniczny ze strony Orange miał na celu przedstawienie rozszerzonej oferty o dodatkowy pakiet internetu. Pomimo tego, że wcześniej wyrażona została zgoda na kontakt marketingowy, forma rozmów okazała się zbyt natarczywa i mało profesjonalna. Już podczas pierwszej rozmowy zostało jasno zakomunikowane, że aktualnie nie ma zainteresowania nowymi zobowiązaniami, zarówno ze względów finansowych, jak i praktycznych. Proponowana oferta zakładała dodanie internetu mobilnego, który zwiększyłby miesięczny abonament o 20 zł. Był to wariant zupełnie nieopłacalny, zwłaszcza że internet stacjonarny (światłowód) jest już dostarczany przez innego operatora, w lepszej cenie i o wyższych parametrach technicznych. Niestety, mimo wyraźnego braku zainteresowania, kontakt był kilkukrotnie powielany. Za każdym razem rozmowa rozpoczynała się „od zera”, bez odniesienia do wcześniejszych deklaracji, co mogło sugerować brak wewnętrznej komunikacji wśród konsultantów lub ignorowanie historii kontaktów. Nachalność w prezentacji oferty, pomimo uprzejmej odmowy, nie tylko była niekomfortowa, ale również negatywnie wpłynęła na wizerunek firmy jako partnera usługowego. Takie podejście może zniechęcić nawet lojalnych klientów do kontynuowania współpracy.

Mooph1e

27.07.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam omijać...
Serdecznie polecam omijać tą firmę szerokim łukiem. Prawie dwa lata męczę się z internetem od Orange, miało być super szybkie i stabilne łącze a jest dramat pomimo wielokrotnych zgłoszeń i interwencji technika. Wymieniali modem, wymieniali okablowanie od samego dołu z piwnicy do mieszkania, technik (jak już przyjechał) siedział u mnie w domu 4 godziny aby internet podziałał dwa dni. Bo to też nie jest takie oczywiste, czekałem cały dzień aby dowiedzieć się że technik był pod adresem ale nikogo nie zastał. Obsługa klienta Orange twierdzi że po ich stronie problem nie występuje oraz że nie ma żadnej awarii, a z relacji sąsiadów nie tylko ja mam taki problem. Sugeruję się dobrze zastanowić przed podpisaniem z nimi umowy, bo pięknie to jest tylko na papierze… nawet dodzwonić się do nich graniczy z cudem.

Klient_8K9Bz

25.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w salonie Orange była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Obsługa okazała się niezwykle pomocna, cierpliwie odpowiedziała na wszystkie pytania i doradziła najlepsze rozwiązanie. Cała sprawa została załatwiona szybko i w miłej atmosferze. Polecam każdemu, kto ceni profesjonalizm i dobre podejście do klienta.

MeisterK

21.07.2025

Placówka

Poznań, Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam salon Orange...
Odwiedziłam salon Orange z zamiarem przedłużenia umowy. Mimo że w lokalu nie było zbyt wielu klientów, musiałam chwilę poczekać, zanim którykolwiek z pracowników mnie zauważył. Obsługa była poprawna, ale nie do końca zaangażowana – otrzymałam informacje na temat oferty, jednak bez próby dostosowania jej do moich potrzeb czy przedstawienia alternatyw. Na plus zasługuje czystość salonu i schludny wygląd personelu. Ogólnie oceniam wizytę jako przeciętną – poprawna obsługa, ale bez elementu, który wyróżniłby salon na tle konkurencji.

ola33

27.06.2025

Placówka

Grójec, NIEPODLEGŁOŚCI 8

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu od razu było mało profesjonalne podejście do klienta który chce zakupić usługi, podszedłem do pana z gotową ofertą na co pan rzekł że on takiej oferty mi nie sprzeda bo Internet da się zakupić tylko w pakiecie z TV oraz że rachunek jest taki sam za pakiet jak i solo, gdzie pakiet solo kosztuje 90zł miesięcznie a zestaw 130zł w momencie, w którym powiedziałem ten fakt panu to otrzymałem odpowiedz że on nie będzie z mną takiej umowy spisywał i skończył rozmowę. dodam iż po wizycie w innym salonie konsultant sporządził taką umowę z jaką przyszedłem gotową oferta.

Michal04441

12.06.2025

Placówka

Sosnowiec, Sienkiewicza 2

Nie zgadzam się (0)
Orange to świetny...
Orange to świetny sklep z przyjaznym i kompetentnym personelem. Obsługa jest zawsze szybka i profesjonalna. Sklep jest czysty, nowoczesny i przytulny. Zawsze miło tu robić zakupy i otrzymywać pomoc. Polecam!

Artem Salenko

11.06.2025

Placówka

Warszawa, Targowa 72

Nie zgadzam się (0)
Mam mieszane odczucia...
Mam mieszane odczucia dotyczące operatora Orange. Z jednej strony zasięg sieci jest dobry, a internet mobilny działa szybko w mieście – to na plus. Aplikacja mobilna jest wygodna, a oferta taryfowa dość zróżnicowana. Z drugiej strony, czasami pojawiają się problemy z obsługą klienta – długie oczekiwanie na infolinii i nie zawsze jasne odpowiedzi. Ogólnie rzecz biorąc, to niezły operator, ale jest jeszcze miejsce na poprawę w zakresie obsługi.

Ruslan690

11.06.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W salonie przy...
W salonie przy ul. Puławskiej w Warszawie bardziej szybko załatwiłem swoją sprawę, miła obsługa i konkretnie zostało mi wszystko objaśnione.

Rafiki

09.06.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Finalny wynik doświadczeń...
Finalny wynik doświadczeń z Orange można opisać niczym magie, gdyż jest to równie abstrakcyjny koncept. Zaczynając od tego, że głównym powodem zmiany poprzedniego operatora na właśnie Orange był fakt usługi światłowodu. W mojej miejscowości dostępne były 2 rodzaje prędkości, 300 oraz 600 mbps. Wybrałem 600. Razem z usługą światłowodu zostałem naciągnięty na przeniesienie numerów od poprzedniego operatora w celu uzyskania lepszej kombinacji rabatów na start. Wstępnie wszystko wyglądało pięknie, ale bardzo też pięknie zaczęło się szybko wszystko sypać. Internet został podłączony ale blokował się przy 300 mbps i podziałał przez 2 lub 3 dni. Zamiast wymienić urządzenie lub ponownie sprawdzić konfiguracje to umowa została automatycznie anulowana przez techników. Kontakt z pomocą działu technicznego nie ma za bardzo sensu, gdyż w momencie, kiedy prosisz się ich o sugestię lub pomoc, to w swoim imieniu od razu chcą ci zrobić nową umowę, którą później, jeżeli okaże się, że to nie jest taka umowa jaką chciałeś, nie będzie mógł jej anulować ani dział techniczny ani salon. W wyniku tego musiałem odczekać kolejny okres czasu bez internetu, aż zlecenie, którego nie chciałem, się przedawni ponieważ ani salon ani dział techniczny nie mógł go ręcznie anulować. Jako, że chciałem dać drugą szansę operatorowi, podjąłem decyzję o tym, aby ponownie złożyć zamówienie na internet światłowodowy, ale w tej niższej prędkości. W dniu, w którym miałem już przyjść i realizować zlecenie na niższą prędkość internetu światłowodowego, okazuje się, że usługa światłowodu w mojej miejscowości pod moim dokładnym adresem została wstrzymana uniemożliwiając mi dostęp do światłowodu. Moim skromnym zdaniem jest to kpina. Pomijając fakt, że mimo przeniesionych numerów to już nie chcą nam odpuścić tych numerów i nie pozwolą całkowicie się wycofać. Na szczęście usługa światłowodu była dostarczana na infrastrukturze partnera technicznego, czyli bardziej lokalnego dostawcy internetu, który nie miał problemu, aby podłączyć mnie do internetu światłowodowego o odpowiedniej prędkości (600 mbps) pod moim właśnie adresem. Nie polecam orange.

Petryl

09.06.2025

Placówka

Prudnik, Rynek 13

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu zostałam zauważona i miło powitana słowami dzień dobry. Podczas gdy przyglądałam się produktom na ekspozycji podszedł do mnie jeden z pracowników i zapytał w czym może mi pomóc, grzecznie poinformowałam go, że potrzebuję nowego starter do telefonu. Pracownik przyjął to do wiadomości, zapytał na czym mi zależy oraz zagaił o rozmowę na temat oferty promocyjnej przy przejściu na abonement. Wytłumaczyłam pracownikowi, że posiadam już numer komórkowy w innej sieci, a starter jest mi potrzebny do obsługi kamer. Pracownik sprzedał mi starter zachęcając do kontaktu w przyszłości. Obsluga była miła, uprzejma, kulturalna, rzeczowa i przede wszystkim sprawna bez narzucania się. W salonie panowała miła atmosfera i było zadbanie.

MonikaBar_7mh3

27.05.2025

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 32

Nie zgadzam się (0)
Sieć Orange ma...
Sieć Orange ma solidną ofertę i dobrą jakość usług, ale kontakt z obsługą klienta to frustrujące doświadczenie: bot często nie rozumie zgłoszenia, a połączenie z żywym konsultantem graniczy z cudem. Firma powinna pilnie usprawnić kanały wsparcia, bo nawet najlepsza usługa traci na wartości, gdy klient nie może szybko uzyskać pomocy.

Reviks

17.05.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Beznadziejne
Beznadziejne

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z obsługi Klienta w Infolinii Orange. Panie i Panowie są mili i pomocni. Po rozmowie czuje sie usatysfakcjonowana odpowiedzią na moje zapytania. Sprawa, z którą dzwonię jest zawsze doprowadzona do najlepszego rozwiązania.

Bwhsudbwga

08.05.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Orange to jeden...
Orange to jeden z największych operatorów w Polsce, oferujący szeroki zakres usług: telefonii komórkowej, internetu, telewizji oraz pakietów łączonych. Pod względem dostępności i zasięgu wypada dobrze, a oferta jest na tyle zróżnicowana, że wiele osób znajdzie coś dla siebie. Dużym plusem są promocje oraz możliwość łączenia usług w pakiety. Jeśli chodzi o obsługę w salonach Orange – jest to aspekt, który potrafi być bardzo zróżnicowany. W niektórych punktach pracownicy są naprawdę kompetentni, uprzejmi i pomocni – potrafią dobrze doradzić, nie naciskają na niepotrzebne produkty i sprawnie załatwiają formalności. W takich sytuacjach wizyta przebiega sprawnie i z poczuciem profesjonalnej obsługi. Zdarzają się jednak salony, w których klienci mogą poczuć się zignorowani lub traktowani rutynowo. Czasem brakuje cierpliwości do wyjaśnienia szczegółów oferty, albo konsultanci skupiają się głównie na sprzedaży dodatkowych usług, nawet gdy klient jasno mówi, czego potrzebuje. Kolejki i długie czasy oczekiwania to także częsty problem – zwłaszcza w większych miastach czy galeriach handlowych. Podsumowując: jakość obsługi w salonach Orange w dużej mierze zależy od konkretnej lokalizacji i osoby, na którą się trafi. Firma powinna bardziej zadbać o standaryzację jakości i szkolenie personelu, by każde doświadczenie klienta było równie pozytywne.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W związku, iż...
W związku, iż skończyła mi się okresowa umowa na abonament, byłem że tak powiem nękany przez konsultantów z infolinii operatora. Natomiast wiele rozmów kończyło się niepowodzeniem, ponieważ oferty które mi przedstawiali były finansowo gorsze od tej, którą posiadałem, a dodatkowo podczas rozmowy wiele razy była ona przerywana (oczekiwałem na linii), bo konsultant musiał weryfikować czy może mi zaproponować to na czym mi zależy (abonament bez zmian, większy pakiet Internetu). Aż pewnego dnia odebrałem kolejny telefon od konsultanta, który od samego początku był przygotowany do rozmowy, ponieważ wiedział jak długo jestem klientem sieci, jakie płace rachunki i z czego najczęściej korzystam. Po tym krótkim wstępie szczegółowo przedstawił mi nową ofertę, którą oczywiście zaakceptowałem. Sama rozmowa przebiegła miło i widać było po konsultantce, że wie jaką ma ofertę i jak ją dobrać do klienta, z którym rozmawia. Po zakończeniu rozmowy otrzymałem maila od konsultantki potwierdzającego przedstawioną ofertę, a także krótką informację że w razie jakichkolwiek pytań jest do dyspozycji.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z salonu Orange...
Z salonu Orange korzystam od dłuższego czasu i ogólnie jestem zadowolony. Internet działa stabilnie, a oferta abonamentowa jest atrakcyjna. Minusem jest obsługa klienta – trudno się dodzwonić, a sprawy wymagające więcej zaangażowania często się przeciągają. Mimo to, usługi są na dobrym poziomie i nie mam większych zastrzeżeń.

KlientSklepu_vQJT

01.05.2025

Placówka

Zgorzelec, Armii Krajowej 96

Nie zgadzam się (0)
W salonie bardzo...
W salonie bardzo kompetentni doradcy klienta wszystko dokładnie wyjaśnili i pokierowali co do abonamentu telefonicznego dobrali bardzo dobry sprzęt jestem zadowolony z obsługi w salonie w Galerii solnej w Inowrocławiu

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Placówka w centrum...
Placówka w centrum handlowym, wizyta po rozmowie telefonicznej z doradcą, który zaprezentował wstępnie nową ofertę. Wygląd placówki typowy dla obiektów tego typu. Pierwszy problem, to obecność tylko jednego doradcy, w porze dużego natężenia aktywności klientów i długi czas oczekiwania na obsługę. Kolejny problem to mało czytelne omówienie przez doradcę oferty - operował żargonem, który dla klienta bywa niezrozumiały, trzeba dopytywać o wiele aspektów oferty, by zrozumieć co faktycznie zawiera i jaki jest ostateczny koszt, przy łączeniu usług. Wrażenie, że chce wcisnąć klientowi sprzęt o słabszych parametrach, gdybym wcześniej nie doczytał na stronie operatora, co wchodzi w grę, nie wiedziałbym o co pytać. Bardzo negatywny odbiór sytuacji, gdy doradca w salonie nie może sfinalizować umowy, w sytuacji gdy telefon inicjujący był wykonany przez innego, który nie jest obecny. To nie mój problem jak się rozliczają, tracę czas, gdy podczas jednego spotkania nie mogę doprowadzić sprawy do końca. Ostatecznie umowa nie została podpisana, właściwy doradca miał się skontaktować telefonicznie, by uzgodnić ostateczny kształt umowy i umówić się na jej podpisanie, co nie nastąpiło.

Klient_307qE

23.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
szybko i bardzo...
szybko i bardzo sprawnie poszło , dobra obsługa on -line

Klient_psMre

22.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
szybko i bardzo...
szybko i bardzo sprawnie poszło , dobra obsługa on -line

Klient_psMre

22.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Orange

Orange jest liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orange?

Ktoś 9 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Kontakt telefoniczny ze...
Kontakt telefoniczny ze strony Orange miał na celu przedstawienie rozszerzonej oferty o dodatkowy pakiet internetu. Pomimo tego, że wcześniej wyrażona została zgoda na kontakt marketingowy, forma rozmów okazała się zbyt natarczywa i mało profesjonalna. Już podczas pierwszej rozmowy zostało jasno zakomunikowane, że aktualnie nie ma zainteresowania nowymi zobowiązaniami, zarówno ze względów finansowych, jak i praktycznych. Proponowana oferta zakładała dodanie internetu mobilnego, który zwiększyłby miesięczny abonament o 20 zł. Był to wariant zupełnie nieopłacalny, zwłaszcza że internet stacjonarny (światłowód) jest już dostarczany przez innego operatora, w lepszej cenie i o wyższych parametrach technicznych. Niestety, mimo wyraźnego braku zainteresowania, kontakt był kilkukrotnie powielany. Za każdym razem rozmowa rozpoczynała się „od zera”, bez odniesienia do wcześniejszych deklaracji, co mogło sugerować brak wewnętrznej komunikacji wśród konsultantów lub ignorowanie historii kontaktów. Nachalność w prezentacji oferty, pomimo uprzejmej odmowy, nie tylko była niekomfortowa, ale również negatywnie wpłynęła na wizerunek firmy jako partnera usługowego. Takie podejście może zniechęcić nawet lojalnych klientów do kontynuowania współpracy.
Zgadzasz się?