Odwiedziłam sklep Intermarché w Nowogardzie i niestety muszę przyznać, że obsługa zrobiła na mnie średnie wrażenie. Ekspedientka, do której zwróciłam się z pytaniem o lokalizację konkretnego produktu, nie potrafiła udzielić mi jasnej odpowiedzi ani skierować w odpowiednie miejsce. Dodatkowo, gdy poprosiłam o więcej informacji, kasjerka okazała swoje niezadowolenie i była wyraźnie zniesmaczona moim pytaniem. Takie zachowanie było dla mnie bardzo nieprzyjemne i sprawiło, że poczułam się zniechęcona do dalszych zakupów w tym sklepie. Uważam, że obsługa powinna wykazywać więcej zaangażowania i chęci pomocy klientowi, ponieważ to właśnie od atmosfery i podejścia personelu w dużej mierze zależy, czy klient będzie chciał wrócić.
Miałam okazję odwiedzić sklep CCC w Nowogardzie i muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Obsługa okazała się niezwykle miła i pomocna,do każdego zakupu potrafią zaproponować coś dodatkowego, co faktycznie może się przydać klientowi. Czułam, że pracownicy są naprawdę zaangażowani i starają się, aby zakupy były jak najbardziej satysfakcjonujące.
W sklepie panuje czystość i porządek, wszystko jest zadbane i estetyczne, co sprawia, że zakupy przebiegają w bardzo przyjemnej atmosferze. Obsługa jest po prostu cudowna, życzliwa, uśmiechnięta i zawsze gotowa do pomocy. Dzięki temu wizyta w CCC to nie tylko zakupy, ale też bardzo miłe doświadczenie, które zachęca do powrotu.
Sklep Rossmann w Nowogardzie to miejsce, w którym zawsze jest czysto i przyjemnie pachnie. Obsługa jest niezwykle miła i profesjonalna,potrafią poświęcić nawet pół godziny na jednego klienta, aby ten wyszedł w pełni zadowolony z zakupów. Zawsze potrafią doradzić, na przykład przy wyborze podkładu, który poprawi wygląd skóry i nie zaszkodzi. To miejsce, do którego chce się wracać!
Żabka (ul. 700-lecia 15, Nowogard)
Obsługa w tej Żabce jest naprawdę wyjątkowa! Zawsze miła, uśmiechnięta i gotowa pomóc. Z łatwością polecają aktualne produkty promocyjne, a każdy klient jest ciepło witany i żegnany. Nawet jeśli przyjdę o późnej porze, potrafią podgrzać coś na ciepło i doradzić coś do jedzenia. Znają swój asortyment i dzięki temu zawsze chętnie tam wracam. Jestem bardzo zadowolona z każdej wizyty!
Sklep Netto w Nowogardzie ma naprawdę bardzo miłą obsługę, co sprawia, że chętnie się tam przychodzi. Niestety, organizacja w sklepie pozostawia wiele do życzenia,panuje dość duży bałagan, brakuje cen na produktach, co utrudnia zakupy. Gdy poprosimy o pomoc w znalezieniu ceny, zdarza się, że ekspedientka mówi, że nie ma na to czasu, co jest szczególnie nieuprzejme wobec starszych osób. Wydaje się, że pracownicy powinni mieć czas na pomoc klientom, bo ich podejście wpływa na chęć powrotu do sklepu.
McDonald’s w Nowogardzie zasługuje na najwyższe pochwały! Obsługa jest niesamowicie szybka, a zamówienia zawsze są dokładne, nawet przy dużym ruchu. Pracownicy świetnie sobie radzą z czasem, a ich uprzejmość sprawia, że chce się tam wracać na śniadanie czy kolację po ciężkim dniu. Zawsze miło i smacznie!
Miałam okazję zawitać dzisiaj do sklepu Lidl w Nowogardzie. Jestem bardzo zadowolona z zakupów w sklepie Lidl. Obsługa zawsze szybko reaguje na ewentualne problemy przy kasach samoobsługowych, dzięki czemu klienci nie muszą długo czekać. Pracownicy są uprzejmi, pomocni i zawsze z uśmiechem podchodzą do klientów. Dodatkowo świetnie znają asortyment sklepu i potrafią bez problemu wskazać miejsce, gdzie znajduje się dany produkt. Dzięki takiej atmosferze zakupy są przyjemne, a do sklepu chętnie się wraca.
Podczas mojej wizyty w sklepie Biedronka na ulicy Warszawskiej w Nowogardzie zauważyłam kilka niepokojących sytuacji. Przede wszystkim, obsługa była wyjątkowo nieprzyjemna ,pani przy kasie zareagowała nieuprzejmie, gdy poprosiłam ją o wyjaśnienie dotyczące promocji, sugerując, że nie potrafię sobie z nią poradzić. Dodatkowo, starsza pani przy kasie samoobsługowej musiała czekać około 10 minut, zanim ktoś do niej podszedł, a w międzyczasie obsługa pozwalała sobie na głośne uwagi, które słyszeli inni klienci. Dodatkowo, ceny pod produktami w sklepie były niezgodne z rzeczywistością, co tylko potęgowało negatywne wrażenie. Całość wskazuje na brak profesjonalizmu i podstawowej kultury obsługi.
Podczas mojej wizyty w sklepie Pepco zauważyłam kilka istotnych kwestii. Przede wszystkim, obsługa nie wykazała się wystarczającą wiedzą na temat lokalizacji produktów, co utrudniało poruszanie się po sklepie. Dodatkowo, przy kasie spotkałam się z nieuprzejmością ze strony kasjerki – nie została mi zaoferowana żadna forma powitania ani pożegnania, a także nie poinformowano mnie o aktualnych promocjach.
Zawitałam dzisiaj do żabki w Nowogardzie 72-200 na ulicy warszawskiej, obsługiwała mnie osoba identyfikująca się imieniem Julia,w sklepie panuje naprawdę miła obsługa,wszystko jest na swoim miejscu,bułeczki wypieczone,wraz z moim wejściem o godzinie 6.10 wszystko już było wystawione,zostałam miło przywitana,został polecony mi produkt promocyjny,którym jest teraz seven days oraz 4move,zostałam miło
pożegnana,wokół sklepu było czyściutko,co jest bardzo ważne,ponieważ porządek przyciąga klientów. Jestem bardzo mile zaskoczona
Byłam w Żabce na 5 marca w Nowogardzie ulica 72-200, Żabka trzyma dobre standardy, weszłam z otwarciem sklepu,bułki były wypieczone, sklep był za towarowany, zostałam miło powitana,jak i pożegnana,oraz został mi polecony produkt promocyjny,co jest bardzo dużym plusem.
Byłam klientem w biedronce w Nowogardzie na ulicy warszawskiej,naprawdę rozumiem,że ilość pracy którą mają narzucaną,jest tragiczna,ale sklep to ich wizytówka, kasjerki? Odzywają się do klienta w sposób tak negatywny,że aż mi się odechciało tam przychodzić,na sklepie pełno kartonów,pełno pracowników,lecz sklep wygląda tragicznie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.