Opinie użytkownika (2)

Lubię robić zakupy...
Lubię robić zakupy w Kauflandzie, bo sklep jest dobrze zaopatrzony, a ceny często naprawdę atrakcyjne. Dużym plusem jest wprowadzenie kas samoobsługowych, które znacznie usprawniły zakupy. Wcześniej zdarzały się długie kolejki, a teraz wszystko idzie dużo szybciej, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Na duży plus zasługuje również obsługa, kiedy zapytałam jedną z pracownic o lokalizację konkretnego produktu, wskazała mi jego miejsce z życzliwością i zaoferowała pomoc, jeśli miałabym problem ze znalezieniem. Takie podejście zdecydowanie poprawia jakość zakupów. Poza tym podoba mi się aplikacja mobilna, w której zbiera się punkty i można wymienić je na atrakcyjne nagrody - jest to na tle innych aplikacji marketowych, które posiada, chyba najlepsza opcja.

Klient_VMyvP

04.06.2025

Kaufland

Placówka

Krotoszyn, Adama Mickiewicza 15

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z Credit...
Kontakt z Credit Agricole oceniam bardzo pozytywnie. Był to telefon z pytaniem o kartę kredytową i związane z nią benefity. Konsultantka była uprzejma, rzeczowa i bardzo kompetentna. Udzieliła mi wszystkich informacji w sposób jasny i dokładny, bez zbędnego „owijania w bawełnę” czy nacisku na podjęcie decyzji od razu. Rozmowa przebiegła sprawnie, bez przeciągania ani niechcianych ofert. To był naprawdę komfortowy kontakt z obsługą klienta, aż miło być tak potraktowanym.

Klient_VMyvP

04.06.2025
Nie zgadzam się (0)