Obsługa zachowywała się niemiło i sprawiała wrażenie niezainteresowanej pomocą. Dodatkowo w alejkach znajdowały się palety z towarem, które utrudniały swobodne poruszanie się po sklepie. Zakupy były przez to niekomfortowe. Dodatkowo na półkach z produktami sypkimi cukier, mąką było wiele uszkodzonych produktów
Kontakt telefoniczny z ING oceniam bardzo pozytywnie. Połączenie zostało szybko nawiązane, a konsultant był uprzejmy, kompetentny i rzeczowo odpowiedział na wszystkie moje pytania. Cała rozmowa przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze. Sprawa została rozwiązana bez zbędnej zwłoki.
Wizyta w sklepie Żabka przebiegła sprawnie. Obsługa była uprzejma i pomocna, a sklep czysty i dobrze zaopatrzony. Asortyment odpowiadał moim oczekiwaniom, a produkty były świeże. Jedyny drobny minus to niewielkie kolejki przy kasie, które nieco wydłużyły czas zakupów. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.