Przy wejściu do sklepu można było zauważyć Pracowników rozkładających towar z palet na stoisku owoce/warzywa.
Sala sprzedaży wyglądała na czystą i zadbaną.
Udałem się w poszukiwaniu potrzebnych mi produktów - wszystko dobrze opisane, cenówki widoczne i zrozumiałe.
Problem pojawił się na regałach z wodą mineralną - można było zauważyć spore braki i nie znalazłem artykułu, który kupuję praktycznie codziennie.
Po skompletowaniu zakupów udałem sie do kasy - była dość duża kolejka. Od momentu ustawienia się do kasy do momentu wyjścia ze sklepu minęło ponad 10 minut.
Pracownica kasy bardzo uprzejma, uśmiechnięta. Zostałem zapytany o uczestnictwo w programie lojalnościowym.
Generalnie wizyta przebiegła pozytywnie, z wyjątkiem braków zatowarowania w niektórych miejscach oraz zbyt małej ilości osób do obsługi przy kasach.
Podczas wizyty w restauracji panował spory ruch - wszystkie dostępne kioski do samodzielnego zamawiania były zajęte. Przy stanowisku kasowym dostępny był jednak jeden Pracownik więc złożyłem u niego zamówienie.
Proces składnia zamówienia przebiegł sprawnie, do zamówienia zostało mi zaproponowane dodatkowo ciastko.
Na skompletowanie zamówienia czekałem około 4 minut.
Wszystkie produkty były świeże i smaczne. Jedyne czego zabrakło to lód do zimnego napoju.
Czystość w restauracji bez zarzutu, sala sprzątana na bieżąco. W toaletach panował porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.