Na stacji Warszawa - Centralna oczekiwałem z biletem na ręku na pospieszny pociąg Intercity do Olsztyna obserwując zmieniający się czas opóźnienia zestawu. Czas ten w ciągu 3 godzin oscylował w granicach 60min, aby finalnie zostać odwołany bez podania przyczyny. W aplikacji natomiast ów przejazd widniał jako odbyty i nie mogłem nawet ubiegać się o zwrot kosztów biletu.
W przeciągu ostatnich 12 miesięcy dostrzegłem znaczącą poprawę w kwestii zgodności cen widniejących pod towarem na półkach, do wprowadzonych do systemu kasowego placówki. Jeszcze w okresie letnim zeszłego roku, niemalże przy każdych codziennych zakupach, stwierdzić można było nieścisłości. Zaznaczam, iż jest to wyłącznie moja subiektywna opinia poczyniona na podstawie funkcjonowania praktycznie tylko dwóch sklepów na terenie mojego miasta.
W przeciągu ostatnich 12 miesięcy dostrzegłem znaczącą poprawę w kwestii zgodności cen widniejących pod towarem na półkach, do wprowadzonych do systemu kasowego placówki. Jeszcze w okresie letnim zeszłego roku, niemalże przy każdych codziennych zakupach, stwierdzić można było nieścisłości. Zaznaczam, iż jest to wyłącznie moja subiektywna opinia poczyniona na podstawie funkcjonowania praktycznie tylko dwóch sklepów na terenie mojego miasta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.