Bardzo miłe zaskoczenie podczas ostatniej wizyty w Rossmannie. Już od wejścia zostałem przywitany uśmiechem przez pracownicę, co od razu zrobiło dobre wrażenie. Obsługa na najwyższym poziomie – uprzejma, pomocna i zaangażowana. Zapytałem o polecenie konkretnego produktu i rzeczywiście dostałem świetną rekomendację, z której jestem bardzo zadowolony.
Sklep był czysty, dobrze zorganizowany i pachniało świeżością – przyjemnie się robiło zakupy. Wszystko jasno oznaczone, łatwo było znaleźć potrzebne rzeczy. Widać, że Rossmann dba o klientów i standardy.
Na pewno chętnie wrócę – zakupy w takiej atmosferze to sama przyjemność!
Moja ostatnia wizyta w Biedronce niestety pozostawiła sporo do życzenia. Na podłodze walały się papiery i resztki jedzenia, a ogólny bałagan sprawiał, że aż odechciewało się zakupów.
Obsługa niemiła i opryskliwa – kiedy zapytałem o produkt, który rzekomo był w promocji, pracownica odpowiedziała niechętnie, jakby robiła łaskę. Do tego przy kasie panowała dezorganizacja, a kasjerka była bardziej skupiona na rozmowie z koleżanką niż na obsłudze klientów.
Cenówki to osobna historia – wiele z nich było źle oznaczonych, ceny na półkach nie zgadzały się z tymi na paragonie. Kilka produktów w ogóle nie miało oznaczeń, co utrudniało zakupy i tylko potęgowało frustrację.
Podsumowując: brudno, nieprzyjemnie i z fatalną obsługą. Raczej długo tam nie wrócę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.