Opinie użytkownika (3)

Obsługa przy kasie:...
Obsługa przy kasie: Podeszłam do kasy, gdzie obsługiwała mnie młoda kobieta. Przywitała mnie standardowym "Dzień dobry, w czym mogę pomóc?". Podczas składania zamówienia (Big Mac Menu powiększone z colą i dodatkowym cheeseburgerem), pracownica wykazała się znajomością menu i sprawnie wprowadziła pozycje. Nie zaproponowała żadnych dodatkowych produktów ani promocji. Ton jej głosu był neutralny, bez entuzjazmu, ale też bez nieuprzejmości. Po podaniu kwoty do zapłaty, przyjęła pieniądze i wydała resztę, informując o numerze zamówienia. Nie nawiązała kontaktu wzrokowego i nie uśmiechnęła się. Czas oczekiwania: Czas oczekiwania na zamówienie wyniósł około 3 minut, co uważam za akceptowalne w godzinach popołudniowych. Odbiór zamówienia: Zamówienie wydała inna pracownica. Podała tacę z jedzeniem, wymieniła zawartość i życzyła smacznego. Jej zachowanie również było poprawne, ale bez dodatkowego zaangażowania. Jakość zamówienia: * Big Mac: Bułka była świeża, wszystkie składniki obecne. Mięso wydawało się ciepłe, ale nie gorące. Sałata była świeża, sos rozprowadzony równomiernie. * Frytki: Były ciepłe, ale nie chrupiące. Nie były przesolone. Porcja wydawała się standardowa. * Cola: Była dobrze nagazowana i miała odpowiednią temperaturę. * Cheeseburger: Bułka świeża, ser roztopiony, mięso ciepłe. Czystość w lokalu: Stoliki były w większości czyste, chociaż na jednym zauważyłam resztki po poprzednim kliencie, które nie zostały jeszcze sprzątnięte. Podłoga wydawała się czysta. Kosze na śmieci nie były przepełnione. Toalety nie były przeze mnie sprawdzane. Ogólne wrażenie: Wizyta była poprawna pod względem realizacji zamówienia i czasu oczekiwania. Jednak obsługa była raczej standardowa, bez okazywania szczególnej uprzejmości czy zaangażowania. Nie odnotowałam negatywnych zachowań, ale też nie było elementów, które by pozytywnie wyróżniły tę wizytę. Lokal sprawiał wrażenie utrzymanego w porządku, chociaż drobne niedociągnięcia w czystości się pojawiły.

Klient_OutmP

07.04.2025

McDonald's

Placówka

Kalisz, Aleja Wojska Polskiego 120

Nie zgadzam się (0)
Muszę podzielić się...
Muszę podzielić się moją bardzo nieprzyjemną wizytą na stacji Orlen. Już od samego początku poczułam się ignorowana. Pani za kasą rozmawiała przez telefon, nie zwracając na mnie uwagi, mimo że stałam i czekałam. Kiedy w końcu raczyła skończyć rozmowę, jej ton był oschły i nieuprzejmy. Zapytałam o dostępność konkretnego produktu, a ona z wyraźną irytacją w głosie odpowiedziała, że "nie wie" i wzruszyła ramionami. Czułam się, jakbym jej przeszkadzała. Podczas płatności również nie była milsza, nie usłyszałam nawet prostego "dziękuję". Cała ta sytuacja sprawiła, że wyszłam z tej stacji z bardzo negatywnym wrażeniem. Takie zachowanie personelu jest niedopuszczalne i z pewnością długo zastanowię się, zanim ponownie zatankuję na tej konkretnej stacji Orlen. Mam nadzieję, że kierownictwo zwróci uwagę na kulturę obsługi klienta, bo ta wizyta była po prostu fatalna.

Klient_OutmP

07.04.2025

ORLEN

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Krotoszyńska 179

Nie zgadzam się (0)
Z ogromną przyjemnością...
Z ogromną przyjemnością pragnę podzielić się moimi wrażeniami z pobytu w Hotelu "Zamek na Skale". Już od momentu przekroczenia imponujących bram zamkowych, czułem się przeniesiony w czasie, a jednocześnie otoczony dyskretnym luksusem i dbałością o najmniejsze detale. Obsługa: Personel hotelu zasługuje na najwyższe uznanie. Od recepcji, gdzie zostałem powitany z uśmiechem i profesjonalizmem, poprzez obsługę restauracji, która wykazała się nie tylko znajomością menu, ale także taktem i umiejętnością antycypowania potrzeb gości, aż po dyskretną i efektywną obsługę pokojową – każdy kontakt był synonimem wysokiej klasy. Szczególnie zapadła mi w pamięć sytuacja, gdy poprosiłam o dodatkową poduszkę o nietypowej twardości. Moja prośba została spełniona niemal natychmiast, bez zbędnych pytań, co świadczy o doskonałej komunikacji wewnętrznej i dbałości o komfort gościa. Wystrój i Atmosfera: Wystrój hotelu to prawdziwe arcydzieło, harmonijnie łączące historyczny charakter zamku z nowoczesnymi udogodnieniami. Kamienne mury, bogato zdobione gobeliny, antyczne meble – wszystko to tworzy niepowtarzalną atmosferę elegancji i wyrafinowania. Jednocześnie, dbałość o detale, takie jak świeże kwiaty w lobby, subtelne oświetlenie czy nienaganna czystość w każdym zakątku, sprawiają, że gość czuje się wyjątkowo komfortowo. Warto również zwrócić uwagę na spójność stylistyczną – każdy element wystroju, od zastawy stołowej po detale w pokojach, idealnie współgra z charakterem miejsca. Infrastruktura i Dodatkowe Usługi: Hotel oferuje bogatą infrastrukturę, która zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających gości. Spa z szeroką gamą zabiegów, elegancki bar z bogatą kartą drinków, przestronne sale konferencyjne wyposażone w nowoczesny sprzęt – wszystko to świadczy o kompleksowym podejściu do świadczonych usług. Miałam okazję skorzystać z basenu, który charakteryzował się nie tylko czystością, ale również przyjemną atmosferą relaksu. Ogólne Wrażenie: Pobyt w Hotelu "Zamek na Skale" pozostawił we mnie niezatarte, pozytywne wrażenie. Jest to miejsce, gdzie dbałość o gościa stoi na najwyższym poziomie, a każdy element – od profesjonalnej obsługi po wysmakowany wystrój – tworzy spójną i luksusową całość. Z pełnym przekonaniem poleciłabym ten hotel każdemu, kto poszukuje wyjątkowego doświadczenia i najwyższej jakości usług.

Klient_OutmP

07.04.2025
Nie zgadzam się (0)