Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_OutmP

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Muszę podzielić się moją bardzo nieprzyjemną wizytą na stacji Orlen. Już od samego początku poczułam się ignorowana. Pani za kasą rozmawiała przez telefon, nie zwracając na mnie uwagi, mimo że stałam i czekałam. Kiedy w końcu raczyła skończyć rozmowę, jej ton był oschły i nieuprzejmy. Zapytałam o dostępność konkretnego produktu, a ona z wyraźną irytacją w głosie odpowiedziała, że "nie wie" i wzruszyła ramionami. Czułam się, jakbym jej przeszkadzała. Podczas płatności również nie była milsza, nie usłyszałam nawet prostego "dziękuję". Cała ta sytuacja sprawiła, że wyszłam z tej stacji z bardzo negatywnym wrażeniem. Takie zachowanie personelu jest niedopuszczalne i z pewnością długo zastanowię się, zanim ponownie zatankuję na tej konkretnej stacji Orlen. Mam nadzieję, że kierownictwo zwróci uwagę na kulturę obsługi klienta, bo ta wizyta była po prostu fatalna.