Kontaktowałam się jakiś czas temu z infolinią sieci InPost, z powodu uszkodzonej przesyłki. Konsultanci byli sympatyczni, próbowali znaleźć rozwiązanie mojego problemu, jednakże w praktyce czas rozwiązania sprawy zajął prawie 2 miesiące. Pierwszy konsultant, który podobno przyjął moje zgłoszenie, jak okazało się z tydzień później - po ponownym kontakcie z infolinią - zgłoszenia nie przyjął. Gdy już udało się zgłosić szkodę, dostałam maila z dalszymi wytycznymi do uzupełnienia. Dane uzupełniłam - informacji zwrotnej brak, przez miesiąc czasu. Po ponownym skontaktowaniu się z infolinią, pani będąca konsultantem zapewniała mnie, że w ciągu 5 dni roboczych dostanę odpowiedź na maila, i że nie powinnam tyle czekać na ich informację zwrotną. Odpowiedź przyszła, jednak po ponad dwóch tygodniach. Ostatecznie tydzień temu zostało wypłacone mi odszkodowanie z tytułu szkody, jednakże czas realizacji mojego zgłoszenia i skomunikowania działu infolinii z odpowiednimi działami sieci InPost, uważam za długi, i mało skoordynowany.
Żabka to sklep, który oceniam pozytywnie głównie ze względu na wygodę i dostępność. Dużym atutem jest fakt, że można zrobić zakupy praktycznie w każdy dzień tygodnia, a oferta obejmuje wiele produktów pierwszej potrzeby – od napojów, przez przekąski, po podstawowe artykuły spożywcze. Niestety, dość często zdarza się, że w godzinach popołudniowych brakuje pieczywa lub niektórych popularnych produktów. Zauważyłam również, że personel bywa bardziej zajęty rozmową między sobą niż obsługą klienta, co obniża komfort zakupów. Mimo to Żabka pozostaje wygodnym rozwiązaniem, szczególnie w sytuacjach, gdy inne sklepy są już zamknięte
Rossmann to sieć drogerii, w której najcześciej kupuję kosmetyki oraz środki higieniczne. Sklepy są zazwyczaj czyste i dobrze oświetlone, a produkty ułożone w logiczny sposób – łatwo odnaleźć potrzebny asortyment. Dużym atutem jest aplikacja Rossmann, która umożliwia korzystanie z dodatkowych rabatów i promocji. Obsługa w większości sklepów jest uprzejma, choć czasami trudno uzyskać szczegółową poradę dotyczącą np. pielęgnacji skóry. Ogólnie jednak Rossmann wyróżnia się bogatą ofertą i dobrym stosunkiem jakości do ceny
Rossmann to sieć drogerii, w której najcześciej kupuję kosmetyki oraz środki higieniczne. Sklepy są zazwyczaj czyste i dobrze oświetlone, a produkty ułożone w logiczny sposób – łatwo odnaleźć potrzebny asortyment. Dużym atutem jest aplikacja Rossmann, która umożliwia korzystanie z dodatkowych rabatów i promocji. Obsługa w większości sklepów jest uprzejma, choć czasami trudno uzyskać szczegółową poradę dotyczącą np. pielęgnacji skóry. Ogólnie jednak Rossmann wyróżnia się bogatą ofertą i dobrym stosunkiem jakości do ceny
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.