Jestem ogólnie zadowolony z usług Santander Bank Polska. Aplikacja mobilna działa sprawnie, wszystko jest przejrzyste i łatwe w obsłudze. Przelewy natychmiastowe dochodzą dosłownie w kilka sekund, co bardzo ułatwia codzienne korzystanie z konta. Duży plus za zwrot 1% za opłacanie rachunków – niby drobnostka, ale w skali roku coś się zawsze uzbiera.
Podoba mi się też, że bank ma rozbudowaną sieć wpłatomatów i bankomatów, więc nie trzeba się z tym specjalnie fatygować. Konto i karta są darmowe, jeśli spełni się proste warunki – wystarczy parę płatności w miesiącu i po sprawie.
Z minusów – obsługa klienta mogłaby być lepsza. Zdarza się, że trudno się dodzwonić, a niektóre sprawy są załatwiane zbyt długo. Mimo to, na tle innych banków i tak wypada dobrze.
Podsumowując – Santander to solidny bank z wygodną aplikacją i kilkoma fajnymi benefitami. Jeśli ktoś szuka funkcjonalnego konta na co dzień, to zdecydowanie mogę polecić.
Żabka jest wygodna i dobrze zaopatrzona jak na mały sklep, ale ceny są wysokie, a promocje często mylące. Idealna na szybkie zakupy, ale nie na codzienne.
Biedronka ma dobre ceny i szeroki wybór, ale niestety zakupy często utrudniają palety porozstawiane na środku alejek. Dodatkowo zdarza się, że przy stoisku z pieczywem można zauważyć myszy, co budzi poważne wątpliwości co do czystości i higieny sklepu.
Żabka jest wygodna i dobrze zaopatrzona jak na mały sklep, ale ceny są wysokie, a promocje często mylące. Idealna na szybkie zakupy, ale nie na codzienne.
Biedronka ma dobre ceny i szeroki wybór, ale niestety zakupy często utrudniają palety porozstawiane na środku alejek. Dodatkowo zdarza się, że przy stoisku z pieczywem można zauważyć myszy, co budzi poważne wątpliwości co do czystości i higieny sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.