Opinie użytkownika (3)

Pracownik Vectry wykazał...
Pracownik Vectry wykazał się dużą cierpliwością i profesjonalizmem. Szybko zdiagnozował problem z internetem i sprawnie przeprowadził mnie przez kolejne kroki, dzięki czemu połączenie zostało przywrócone. Jestem bardzo zadowolony z obsługi.

mateusz.feliszewski@tlen.pl

29.11.2025

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
29.11.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Wizyta w McDonaldzie...
Wizyta w McDonaldzie była w porządku, choć nie bez zastrzeżeń. Lokal był dość tłoczny, co tworzyło lekkie zamieszanie. Obsługa działała na średnim poziomie – zamówienie zostało zrealizowane poprawnie, ale całość zajęła więcej czasu niż zwykle. Jedzenie standardowe, zgodne z oczekiwaniami, jednak sama wizyta mogłaby być bardziej komfortowa.

mateusz.feliszewski@tlen.pl

29.11.2025

McDonald's

Placówka

Będzin, Kołłątaja 1C

Nie zgadzam się (0)
Podróż PKP Intercity...
Podróż PKP Intercity nie przebiegła idealnie, ponieważ pociąg uległ awarii i spowodowało to opóźnienie. Mimo tej sytuacji obsługa zachowała się bardzo profesjonalnie i była niezwykle miła. Pracownicy na bieżąco informowali o sytuacji, pomagali pasażerom i starali się, by podróż przebiegła możliwie komfortowo. Dzięki ich podejściu cała sytuacja była znacznie mniej stresująca.

mateusz.feliszewski@tlen.pl

29.11.2025

PKP Intercity

Placówka

Radom, Prażmowskiego 2

Nie zgadzam się (0)