odwiedziłem lokal KFC w godzinach popołudniowych, w weekend. Obsługa była uprzejma i sprawna – zamówienie zostało przyjęte szybko, a czas oczekiwania na posiłek wyniósł około 7 minut. Niestety, największym minusem tej wizyty była jakość serwowanego jedzenia. Kurczaki, które zamówiłem (Zinger Box), były wyraźnie niedosmażone – mięso miało nieprzyjemną, lekko gumowatą konsystencję, a panierka była blada i miejscami surowa. W jednym kawałku zauważyłem, że mięso było w środku różowe, co wzbudziło moje obawy o jego dopieczenie.
Zgłosiłem sprawę obsłudze, która bez problemu wymieniła zestaw na nowy, przepraszając za zaistniałą sytuację – co trzeba zaliczyć na plus. Niemniej jednak taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, szczególnie w sieci, która stawia na standardy i powtarzalność jakości. Mam nadzieję, że był to jednorazowy incydent, ale doświadczenie to znacząco wpłynęło na mój ogólny odbiór wizyty.
odwiedziłem drogerię Rossmann w godzinach porannych, w dniu roboczym. Sklep był dobrze zatowarowany, panujący porządek i estetyka półek od razu rzucały się w oczy. Już po chwili podeszła do mnie pracownica z pytaniem, czy może mi w czymś pomóc. Zapytałem o krem do cery wrażliwej – ekspedientka nie tylko zaprowadziła mnie do odpowiedniej półki, ale też z własnej inicjatywy porównała kilka produktów i wskazała różnice między nimi. Widać było, że zna się na asortymencie i zależy jej na tym, by klient był zadowolony.
Dodatkowym atutem był uśmiech i życzliwe podejście – rozmowa była naturalna, bez presji zakupowej. Przy kasie zostałem zapytany o aplikację Rossmann, a po zakończeniu transakcji pracownica pożegnała mnie uprzejmie. Cała wizyta przebiegła sprawnie i w przyjemnej atmosferze – czułem się zaopiekowany i doceniony jako klient.
cała wizyta zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Już przy wejściu zostałem przywitany przez pracownika, który zapytał, czy może w czymś pomóc. Gdy wyraziłem zainteresowanie zakupem laptopa, sprzedawca nie tylko wskazał odpowiedni dział, ale również aktywnie doradzał, pytając o moje potrzeby i oczekiwania. Był dobrze zorientowany w ofercie, nie naciskał na zakup droższego modelu, a jego porady były konkretne i trafne. Pozytywnie oceniam także ogólną czystość sklepu, czytelne oznaczenia cen i dostępność produktów. Obsługa przy kasie była szybka i uprzejma. Całe doświadczenie zakupowe – wzorowe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.