Opinia użytkownika: alicja.s93
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: odwiedziłem lokal KFC w godzinach popołudniowych, w weekend. Obsługa była uprzejma i sprawna – zamówienie zostało przyjęte szybko, a czas oczekiwania na posiłek wyniósł około 7 minut. Niestety, największym minusem tej wizyty była jakość serwowanego jedzenia. Kurczaki, które zamówiłem (Zinger Box), były wyraźnie niedosmażone – mięso miało nieprzyjemną, lekko gumowatą konsystencję, a panierka była blada i miejscami surowa. W jednym kawałku zauważyłem, że mięso było w środku różowe, co wzbudziło moje obawy o jego dopieczenie. Zgłosiłem sprawę obsłudze, która bez problemu wymieniła zestaw na nowy, przepraszając za zaistniałą sytuację – co trzeba zaliczyć na plus. Niemniej jednak taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, szczególnie w sieci, która stawia na standardy i powtarzalność jakości. Mam nadzieję, że był to jednorazowy incydent, ale doświadczenie to znacząco wpłynęło na mój ogólny odbiór wizyty.