Zamówiłam kilka produktów przez sklep internetowy Hebe. Cały proces zakupowy przebiegł bardzo sprawnie – paczka została wysłana szybko i dotarła do mnie w krótkim czasie. Niestety, po otwarciu przesyłki zauważyłam, że jeden z produktów – szampon do włosów – był otwarty, nie mogło to się raczej wydarzyć w transporcie ponieważ zamknięcie od szamponu było zaklejone taśmą klejącą, opakowanie prawdopodobnie od samego początku było uszkodzone. Niestety znaczna część produktu wylała się w paczce :(
Skontaktowałam się z obsługą klienta Hebe i złożyłam reklamację. Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu, cała procedura przebiegła bardzo sprawnie i bezproblemowo. Otrzymałam szybką odpowiedź, a reklamacja została uznana. W krótkim czasie otrzymałam zwrot pieniędzy za uszkodzony produkt.
Z Notino produkty zamawiam regularnie- przesyłki dostarczane są szybko, ale nie tym razem! Skontaktowałam się z obsługą sklepu Notino, ponieważ moja paczka nie dotarła w terminie do punktu odbioru. Odpowiedź ze strony sklepu była bardzo szybka i konkretna. Okazało się, że opóźnienie wynikało z winy przewoźnika. Po interwencji pracownika Notino paczka już następnego dnia była gotowa do odbioru. Jestem bardzo zadowolona z poziomu obsługi – kontakt był sprawny i skuteczny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.