Opinia użytkownika: aapolonia
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Zamówiłam kilka produktów przez sklep internetowy Hebe. Cały proces zakupowy przebiegł bardzo sprawnie – paczka została wysłana szybko i dotarła do mnie w krótkim czasie. Niestety, po otwarciu przesyłki zauważyłam, że jeden z produktów – szampon do włosów – był otwarty, nie mogło to się raczej wydarzyć w transporcie ponieważ zamknięcie od szamponu było zaklejone taśmą klejącą, opakowanie prawdopodobnie od samego początku było uszkodzone. Niestety znaczna część produktu wylała się w paczce :( Skontaktowałam się z obsługą klienta Hebe i złożyłam reklamację. Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu, cała procedura przebiegła bardzo sprawnie i bezproblemowo. Otrzymałam szybką odpowiedź, a reklamacja została uznana. W krótkim czasie otrzymałam zwrot pieniędzy za uszkodzony produkt.