Opinie użytkownika (2)

Obsługa w tej...
Obsługa w tej restauracji pozostawia wiele do życzenia – personel jest niekompetentny, niezorganizowany i lekceważy klientów. Czas oczekiwania na zamówienie był zdecydowanie zbyt długi, a obsługa nie potrafiła nawet przeprosić za własne błędy. Brak podstawowego wyposażenia przy stoliku, jak serwetki czy kompletne sztućce, dodatkowo pogarszał wrażenie. Miejsce wyglądało na kompletnie nieprzygotowane do przyjęcia gości, a oferta nie rekompensuje fatalnej obsługi. Zdecydowanie nie polecam.

YuliyaMatkovska_czwg

13.04.2025

Grota

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam . Zamówiłam tort bento na pierwsze urodziny córki, który miał być wykorzystany podczas sesji zdjęciowej. Uzgodniłam z piekarnią 10 dni wcześniej, że tort będzie gotowy na 09:00, ponieważ o 10:00 mieliśmy opłaconą sesję zdjęciową z salą i fotografem. W dniu odbioru o 09:08 napisałam, że taksówka będzie za 2 minuty, ale przez kolejne 15 minut nie mogliśmy się dodzwonić do piekarni. Taksówkarz musiał czekać, za co musieliśmy dodatkowo zapłacić, a piekarnia po długim czasie odpisała, że tort… nie jest gotowy! Dopiero o 09:49 otrzymałam informację, że można go odebrać. Zamiast spokojnie przygotowywać się do tak ważnego dnia, musiałam naprawiać błędy piekarni, co wiązało się ze stresem, stratą czasu i pieniędzy (koszt dwóch kursów taksówki). Żadnych przeprosin czy propozycji pokrycia kosztów nie otrzymałam. Dopiero po negatywnej opinii wysłanej w wiadomości prywatnej zaoferowano mi 10% zniżki na następne zamówienie, co jest absolutnym żartem w takiej sytuacji. Jeśli szanujecie swój czas, nerwy i pieniądze, zdecydowanie odradzam zamawianie w tym miejscu. Przy tak dużej konkurencji tak nie szanować swego klienta.

YuliyaMatkovska_czwg

13.04.2025

Baiser

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)