Baiser

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam . Zamówiłam tort bento na pierwsze urodziny córki, który miał być wykorzystany podczas sesji zdjęciowej. Uzgodniłam z piekarnią 10 dni wcześniej, że tort będzie gotowy na 09:00, ponieważ o 10:00 mieliśmy opłaconą sesję zdjęciową z salą i fotografem. W dniu odbioru o 09:08 napisałam, że taksówka będzie za 2 minuty, ale przez kolejne 15 minut nie mogliśmy się dodzwonić do piekarni. Taksówkarz musiał czekać, za co musieliśmy dodatkowo zapłacić, a piekarnia po długim czasie odpisała, że tort… nie jest gotowy! Dopiero o 09:49 otrzymałam informację, że można go odebrać. Zamiast spokojnie przygotowywać się do tak ważnego dnia, musiałam naprawiać błędy piekarni, co wiązało się ze stresem, stratą czasu i pieniędzy (koszt dwóch kursów taksówki). Żadnych przeprosin czy propozycji pokrycia kosztów nie otrzymałam. Dopiero po negatywnej opinii wysłanej w wiadomości prywatnej zaoferowano mi 10% zniżki na następne zamówienie, co jest absolutnym żartem w takiej sytuacji. Jeśli szanujecie swój czas, nerwy i pieniądze, zdecydowanie odradzam zamawianie w tym miejscu. Przy tak dużej konkurencji tak nie szanować swego klienta.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Baiser

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Baiser?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam . Zamówiłam tort bento na pierwsze urodziny córki, który miał być wykorzystany podczas sesji zdjęciowej. Uzgodniłam z piekarnią 10 dni wcześniej, że tort będzie gotowy na 09:00, ponieważ o 10:00 mieliśmy opłaconą sesję zdjęciową z salą i fotografem. W dniu odbioru o 09:08 napisałam, że taksówka będzie za 2 minuty, ale przez kolejne 15 minut nie mogliśmy się dodzwonić do piekarni. Taksówkarz musiał czekać, za co musieliśmy dodatkowo zapłacić, a piekarnia po długim czasie odpisała, że tort… nie jest gotowy! Dopiero o 09:49 otrzymałam informację, że można go odebrać. Zamiast spokojnie przygotowywać się do tak ważnego dnia, musiałam naprawiać błędy piekarni, co wiązało się ze stresem, stratą czasu i pieniędzy (koszt dwóch kursów taksówki). Żadnych przeprosin czy propozycji pokrycia kosztów nie otrzymałam. Dopiero po negatywnej opinii wysłanej w wiadomości prywatnej zaoferowano mi 10% zniżki na następne zamówienie, co jest absolutnym żartem w takiej sytuacji. Jeśli szanujecie swój czas, nerwy i pieniądze, zdecydowanie odradzam zamawianie w tym miejscu. Przy tak dużej konkurencji tak nie szanować swego klienta.