Chciałabym zwrócić uwagę na niepokojące doświadczenie, jakie spotkało mnie podczas wizyty w tej konkretnej placówce Żabki. Jedna z pracownic, kobieta o blond włosach, prawdopodobnie pochodzenia ukraińskiego, wykazała się brakiem profesjonalizmu w kontakcie z klientami. Jej zachowanie – podnoszenie głosu oraz widoczny brak chęci do udzielenia pomocy – było wysoce nieodpowiednie.
Obsługa transakcji, takich jak opłacanie rachunków, przebiegała niezwykle powoli – jedna osoba była obsługiwana ponad 15 minut, co spowodowało długą kolejkę sięgającą niemal całego sklepu. Dodatkowo, sklep pozostawiał wiele do życzenia pod względem czystości i zaopatrzenia.
Z przykrością stwierdzam, że był to jedno z gorszych doświadczeń zakupowych i niestety nie mogę polecić tej lokalizacji innym klientom
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.