Po wejściu do dyskontu zobaczyłam grupę pracowników dla których było prowadzone szkolenie pomiędzy regałami. Zrobiło to na mnie negatywne wrażenie. Poczułam się jakbym przyszła w nieodpowiednim momencie. Fakt, iż w sklepie nie było dużo klientów nie powinien absorbować pracowników na przeprowadzanie instruktażu, gdyż może to wpłynąć na jakość obsługi. Towar na półkach poukładany, było czysto i schludnie. Na dziale warzywnym brakowało sałaty, którą chciałam kupić i musiałam udać się po nią do innego sklepu. Przy kasie wszyscy byli obsługiwani na bieżąco. Nie podobała mi się sprawa organizacji parkingu. Jest on duży i przestronny ale moim zdaniem przy wyjściu ze sklepu powinien być postawiony znak zakazu postoju. Gdyż samochody, które parkują pod drzwiami sklepu uniemożliwiają sprawną komunikację dla osób, które wjeżdżają i wyjeżdżają z parkingu. Dodatkowo klienci wychodzą tamtędy z koszykami i robi się dodatkowe zamieszanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.