Obsługa w supermarkecie Biedronka okazała się wielkim rozczarowaniem, ponieważ gdy klient postanawia przejść do kasy to musi stać w wielkich kolejkach ,mino iż do obsługi jest przeznaczone pięć kas to ekspedientki obsługują tylko na jednym stanowisku lub przy żadnej z kas nie ma pracownika ,a klienci nie mają pojęcia co zrobić z wybranym towarem. Ekspedienci automatycznie mówią zwroty grzecznościowe bez kontaktu wzrokowego z klientem,a po podliczeniu towaru zaczynają obsługę kolejnego klienta i towary się mieszają. Towar na pułkach jest niedbale rozłożony, panuje przepych, nieporządek. Brak cen przy niektórych produktach. Produkty typu owoce ,które prawdopodobnie dość długo leża na stoisku są sprzedawane w tych samych cenach co świeże owoce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.