Opinie użytkownika (2)

klientka korzystająca...
klientka korzystająca z kasy przede mną nie mogła kupić lopatki ponieważ kod kreskowy nie zostal zeskanowany, reczne wbicie tez nie powidło się, kasjerka poprosila o pomoc personel pomocniczy jednak sytuacja pwtózyła się. Klientka nie dokonała zakupu łopatki. Wyżej wymieniona sytuacja wpłyneła na czas oczekiwania przy kasie.

Maria_307

07.12.2011

Biedronka

Placówka

Oświęcim, Zaborska 22

Nie zgadzam się (1)
klientka korzystająca...
klientka korzystająca z kasy przede mną nie mogła kupić lopatki ponieważ kod kreskowy nie zostal zeskanowany, reczne wbicie tez nie powidło się, kasjerka poprosila o pomoc personel pomocniczy jednak sytuacja pwtózyła się. Klientka nie dokonała zakupu łopatki. Wyżej wymieniona sytuacja wpłyneła na czas oczekiwania przy kasie.

Maria_307

07.12.2011

Biedronka

Placówka

Oświęcim, Zaborska 22

Nie zgadzam się (0)