Opinie użytkownika (1)

Kontaktowałam się z...
Kontaktowałam się z konsultantem, ponieważ od kilku dni pojawiał się problem z usługą internetu w domu. Oczekiwanie na infolinii nie trwało długo, po opisaniu problemu pani zasugerowała reset routera na "Wykałaczkę", pani została poinformowana, że router był resetowany standardowo i na "Wykałaczkę", a problem nie zniknął. Zostałam poinformowana, że nie widać w systemie żadnej awarii i nie ma konieczności wysyłania serwisanta. Osobiście nie podoba mi się podejście konsultanta do klienta, nie została udzielona żadna konkretna pomoc, firma nie wywiązuje się z obowiązków podpisanych w umowie. Problemem okazała się awaria po stronie operatora, jednak podejście konsultanta i brak chęci pomocy dla klienta był nie dopuszczalny, płacąc za usługę oczekuję, że będzie ona dostarczana prawidłowo, zdążają się różne sytuacje, jednakże podejście konsultanta nie było właściwe.

Maggaj

20.04.2025

Play

Infolinia

Nie zgadzam się (0)