Kontaktowałam się z konsultantem, ponieważ od kilku dni pojawiał się problem z usługą internetu w domu. Oczekiwanie na infolinii nie trwało długo, po opisaniu problemu pani zasugerowała reset routera na "Wykałaczkę", pani została poinformowana, że router był resetowany standardowo i na "Wykałaczkę", a problem nie zniknął. Zostałam poinformowana, że nie widać w systemie żadnej awarii i nie ma konieczności wysyłania serwisanta. Osobiście nie podoba mi się podejście konsultanta do klienta, nie została udzielona żadna konkretna pomoc, firma nie wywiązuje się z obowiązków podpisanych w umowie. Problemem okazała się awaria po stronie operatora, jednak podejście konsultanta i brak chęci pomocy dla klienta był nie dopuszczalny, płacąc za usługę oczekuję, że będzie ona dostarczana prawidłowo, zdążają się różne sytuacje, jednakże podejście konsultanta nie było właściwe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.