Play

(3.93)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3439 z 4636)

Rozmawiałem dzisiaj z...
Rozmawiałem dzisiaj z doradcą klienta operatora Play z którego byłem bardzo zadowolony,ponieważ miałem problem z internetem mobilnym,po krótkiej uprzejmej i profesionalnej weryfikacji mnie jako użytkownika doradca błyskawicznie zaczął sprawdzać co może być powodem awarii i szybko znalazł rozwiązanie wszystkich problemów po czym kulturalnie zapytał czy może jeszcze w czymś pomóc i zakończyliśmy rozmowę.

Klient_j8EIC

22.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kontaktowałam się z...
Kontaktowałam się z konsultantem, ponieważ od kilku dni pojawiał się problem z usługą internetu w domu. Oczekiwanie na infolinii nie trwało długo, po opisaniu problemu pani zasugerowała reset routera na "Wykałaczkę", pani została poinformowana, że router był resetowany standardowo i na "Wykałaczkę", a problem nie zniknął. Zostałam poinformowana, że nie widać w systemie żadnej awarii i nie ma konieczności wysyłania serwisanta. Osobiście nie podoba mi się podejście konsultanta do klienta, nie została udzielona żadna konkretna pomoc, firma nie wywiązuje się z obowiązków podpisanych w umowie. Problemem okazała się awaria po stronie operatora, jednak podejście konsultanta i brak chęci pomocy dla klienta był nie dopuszczalny, płacąc za usługę oczekuję, że będzie ona dostarczana prawidłowo, zdążają się różne sytuacje, jednakże podejście konsultanta nie było właściwe.

Maggaj

20.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług Play od 2013 roku. Jestem zawsze zadowolona z pakietów - dużo internetu za male pieniądze. Także za granicą! Mam zasięg zawsze i wszędzie:)

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatniego przedłużania...
Podczas ostatniego przedłużania umowy w placówce w Żywcu i jestem bardzo zadowolona. Miła obsługa i fachowe doradztwo

JustynaStopa_Jj2s

12.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przychodząc do salonu...
Przychodząc do salonu Play, pytając o możliwośc przejścia z innej sieci, dostałem masę rzetelnych i jasnych informacji dotyczących ofert jako dla klienta indywidualnego. Promienny uśmiech konsultantki wprost sugerował, że rozmowa będzie przebiegać pozytywnie. Szczegółowe oferty zostały mi przedstawione ustnie jak i pisemnie, nurtujące pytania były przez panią konsultantkę wyjaśnione w sposób profesjonalny bez zbędnego "lania wody". Salon wyglądem nie odbiega od innych, było schludnie oraz czysto. Wysoki poziom zaangażowania oraz profesjonalizm skłoni mnie do ponownego odwiedzenia salonu i zakupu.

EnZoOo93

11.04.2025

Placówka

Tarnobrzeg, Kwiatkowskiego 8

Nie zgadzam się (0)
Podczas weekendowej wizyty...
Podczas weekendowej wizyty w punkcie Play w Gemini Park zostałem obsłużony po krótkim oczekiwaniu – przede mną była jedna osoba. Konsultantka przywitała mnie uprzejmie i zapytała, w czym może pomóc. Zainteresowałem się ofertą abonamentową i telefonami – odpowiedzi były rzeczowe, a doradczyni wyjaśniła różnice między pakietami w sposób jasny i zrozumiały. Nie odczułem presji sprzedażowej, co odebrałem na duży plus. Stoisko było czyste, a ekspozycja telefonów dobrze zorganizowana. Ogólnie punkt sprawia profesjonalne wrażenie, a obsługa była kompetentna i życzliwa.

PioMur_kCTG

11.04.2025

Placówka

Bielsko-Biała, Bohaterów Monte Cassino 421

Nie zgadzam się (0)
Przedłużając umowę w...
Przedłużając umowę w salonie sieci Play przy ulicy Krasińskiego w Skarżysku Kamiennej, dzięki Pani Patrycji wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Rozmowa odbyła się w bardzo miłej atmosferze, w czystym i przyjemnym pomieszczeniu. Zostały udzielone mi niezbędne informacje, których potrzebowałam uzyskać.

Klient_9Ethx

08.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rzetelna i miła...
Rzetelna i miła obsługa. Oferta przedstawiona w sposób jasny i szczegółowy. Pełen profesjonalizm

Klient_v5nlK

01.04.2025

Placówka

Bydgoszcz, Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (0)
Konsultant wyszedł za...
Konsultant wyszedł za biurka zainteresowany moją osobą , zapytał jakii cel jest mojej wizyty po czym zaprosił mnie do stanowiska swojej pracy . Zbadał moje oczekiwania odnośnie zakupu nowej oferty , udzielił rzetelnej wypowiedzi na temat produktu oraz zaprezentował sprzęt jakim byłam zainteresowana . Konsultant ubrany schludnie , uśmiechnięty oraz otwarty do klienta . Po rozmowie poprosił o kontakt w celu umówienia się na spotkanie

Klient_TwWDC

26.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moje doświadczenie z...
Moje doświadczenie z konsultantem sieci Play było bardzo pozytywne. Konsultant okazał się pomocny i profesjonalny, z łatwością udzielił mi odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące mojego abonamentu. Czas oczekiwania na połączenie nie był długi, a rozmowa przebiegła sprawnie. Dodatkowo, konsultant wykazał się dużą cierpliwością i uprzedził mnie o kilku opcjach, które mogłyby lepiej odpowiadać moim potrzebom. Czułem, że moje sprawy są traktowane priorytetowo, co z pewnością wpłynęło na pozytywne wrażenie. Jeśli miałbym jeszcze kiedyś skorzystać z pomocy, z pewnością zwróciłbym się do Play.

Klient_GKUSP

18.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Polecam serdecznie tę...
Polecam serdecznie tę placówkę : ogromne zaangażowanie personelu, dokładna analiza problemu, pomoc w rozwiązaniu i bardzo zrozumiała komunikacja.

Aneta Moniuszko

18.03.2025

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (0)
Mieli kiedys dobre...
Mieli kiedys dobre oferty. Z czasem niestety internet zrobil sie mega wolny a transmisja danych to tragedia. Obsluga przez telefon nie ma sie nijak do rozwiazania problemu.

GabrielaPri

15.03.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wizyta odbyła się...
Wizyta odbyła się w piątkowe popołudnie w jedynym z centrów handlowych w Poznaniu. Na trzy stanowiska tylko dwóch pracowników. Czas oczekiwania 30 minut (4 osoby przede mną). Pracownik bardzo pomocny i kompetentny. Sprawa załatwiona w niecałe 10 minut. Jedyny minus to czas oczekiwania, reszta na wielki plus

Adam231294

13.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Doradcy bardzo mili...
Doradcy bardzo mili i zyczliwi. Miejsce schludne, aczkolwiek sam pulpit obsługi wymaga większej uwagi, aby nie znajdowały sie na nim prywatne akcesoria w dużej ilości np szminki.

daria.k

09.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, doradztwo...
Szybka obsługa, doradztwo na poziomie wysokim polecam

Klient_2LRew

25.02.2025

Placówka

Olsztyn, AL.Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Firma Play na...
Firma Play na poziomie kontaktu telefonicznego działa bez żadnych zarzutów. Obsługa klienta jest łatwo dostępna a infolinia działa sprawnie, oferując profesjonalne wsparcie i szybkie rozwiązanie problemu. Dodatkowo konsultanci są zawsze bardzo uprzejmi i posiadają wysoką kulturę osobistą. Uważam, że sprawnie funkcjonująca infolinia jest bardzo dużym plusem, szczególnie dla osób ceniących sobie wygodę i szybki dostęp do informacji.

Klient_hQIRg

24.02.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy stosunek wielkości...
Najlepszy stosunek wielkości internetu w pakiecie do jego ceny. Polecam serdecznie,od wielki lat jestem wierną klientką.

Klient_XWg4k

18.02.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pani była bardzo...
Pani była bardzo nieuprzejma. Nie odpowiedziała praktycznie na żadne moje pytanie, zostałam potraktowana w bardzo nie miły sposób. Nie polecam tej placówki. Przenoszę się do innego operatora

Klient_YcvlD

05.02.2025

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Al. Armii Krajowej 38

Nie zgadzam się (0)
Tani abonament, super
Tani abonament, super

DariaJagła_xk6n

22.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z usług Play. Korzystam z ich oferty telefonii komórkowej oraz internetu i muszę przyznać, że jakość usług jest na wysokim poziomie. Zasięg sieci jest bardzo dobry, a prędkość internetu spełnia moje oczekiwania. Obsługa klienta jest pomocna i zawsze gotowa do rozwiązania problemów. Cenię sobie również atrakcyjne oferty i promocje, które Play regularnie wprowadza. Zdecydowanie polecam Play każdemu, kto szuka niezawodnego operatora.

Kubsonovsky

21.01.2025

Placówka

Krzeszowice, Krakowska 9

Nie zgadzam się (0)

Play

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Taśmowa 7

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Play?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Rozmawiałem dzisiaj z...
Rozmawiałem dzisiaj z doradcą klienta operatora Play z którego byłem bardzo zadowolony,ponieważ miałem problem z internetem mobilnym,po krótkiej uprzejmej i profesionalnej weryfikacji mnie jako użytkownika doradca błyskawicznie zaczął sprawdzać co może być powodem awarii i szybko znalazł rozwiązanie wszystkich problemów po czym kulturalnie zapytał czy może jeszcze w czymś pomóc i zakończyliśmy rozmowę.
Zgadzasz się?