Robiąc zakupy w sklepie Biedronka szczególną uwagę zwracają często puste kartony na półkach, które trzeba przekładać żeby dostać się do towaru, a także pozostawiane folie po napojach. Jest sporo pustych miejsc po towarze (lub niewielka liczba towaru) i nie jest uzupełniany. Podejrzewam, że jest to spowodowane dużą liczbą klientów ze wschodu i ilością kupowanych przez nich produktów. Szczególnie wieczorną porą jest jest mniej pracowników na sklepie i trzeba się nachodzić żeby kogoś znaleźć i zapytać. Często towary są poprzekładane dot. to ofert tygodnia umieszczonych w koszach lub też nie ma cen.
Korzystając z oferowanych produktów w sklepie Biedronka często robię tam zakupy, zachęcają cenowo, jakościowo i urozmaiceniem, zgodnie z moimi potrzebami. Niestety niejednokrotnie robiąc niewielką ilość zakupów (np. 3 prod.) musiałam stać w długiej kolejce do kasy, za ludźmi, którzy kupowali sporą liczbę artykułów- brakuje podziału kas na kupowaną liczbę produktów, ponadto często są otwarte tylko 2 kasy. Po remoncie i zmianie miejsc asortymentu po sklepie chodzi się swobodnie i przyjemnie, a produkty poukładane są według najważniejszych potrzeb klientów, co pozwala na szybkie zrobienie podstawowych zakupów bez konieczności obchodzenia całego sklepu. Niejednokrotnie musiałam poprosić o pomoc obsługę, która chętnie mi odpowiedziała na zadawane pytania a także zaprowadziła do miejsca, w którym znajdował się poszukiwany przeze mnie towar. Dostępność towarów oferowanych przez Biedronkę jest na bieżąco uzupełniana na półkach i nawet kupno sporej ilości nie sprawia problemu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.