Sklep Żabka jest mały i ciasny. Na dzień dobry przywitała mnie brudna podłoga i widocznymi kłębkami kurzu. Bardzo duże braki na półkach, towar stoi jak popadnie. Zwróciłem uwagę również na braki cenówek. Kupiłem 1 szt. piwa. Kasjer mnie nie powitał. Zapytał o kartę Żabka i zaproponował hotdoga ale bez dodatkowego napoju. Zapłaciłem gotówką i otrzymałem informację że reszta będzie bez 20 groszy bo nie ma. Wychodząc zauważyłem że kawiarka jest brudna od zacieków mleka. Kasjer mnie pożegnał chłodno.
Teraz stacji wygląda schludnie, kosze na śmieci są puste, a dystrybutory lekko przybrudzone. W środku podłoga jest czysta, toaleta posprzątana i podpisana przez pracownika z godzina kontroli czystości. Asortyment na półkach poukładany, gdzieniegdzie brakuje paru sztuk. Kasjer przywitał mnie, zapytał czy tankowałem o z którego stanowiska. Zapytał się o fakturę i kartę lojalnościową. Po opłaceniu miło pożegnał lecz nie zaproponował dodatkowego zakupu. Czas obsługi był przeciętny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.