Witam byłem dzisiaj w Media Expert by rozejrzeć się za nowym laptopem i co prawda 15 minut minęło zanim doradca klienta do mnie podszedł by udzielić mi pomocy w dobraniu sprzętu lecz gdy doczekałem się to Pan z obsługi klienta zaczął mnie oprowadzać po dziale z laptopami,pytać mnie co chciałbym mieć w takim laptopie,do czego ma on służyć po czym zaczął mi w miły i kulturalny sposób przedstawiać oferty i najlepsze dla mnie rozwiązania,końcowo przekonał mnie który laptop będzie dla mnie idealny po czym przeprowadził mnie w profesjonalny sposób przez cały proces zakupu sprzętu,ponieważ brałem ten sprzęt w formie ratalnej a następnie miło podziękował i powiedział ,,zapraszamy ponownie".
Witam,byłem dzisiaj w hipermarkecie Kaufland,i to co zobaczyłem przechodzi ludzkie pojęcie,cenówki na artykułach drogeryjnych nie zgadzają się z umieszczonymi nad nimi artykułami,na dziale przemysłowym przy ścianie z narzędziami firmy ,,Parkside" opakowania produktów porozrywane I zauważyłem braku w elementach produktów w paru sztukach,przy stoisku mięsnym gdzie stoisko obsługiwało czterech pracowników kolejki w których stoi się po 20 minut a sok pomarańczowy firmy K-favourites,który chciałem kupić okazało się,że jest już trzy tygodnie po terminie,ani trochę nie polecam tego marketu na zakupy.
Rozmawiałem dzisiaj z doradcą klienta operatora Play z którego byłem bardzo zadowolony,ponieważ miałem problem z internetem mobilnym,po krótkiej uprzejmej i profesionalnej weryfikacji mnie jako użytkownika doradca błyskawicznie zaczął sprawdzać co może być powodem awarii i szybko znalazł rozwiązanie wszystkich problemów po czym kulturalnie zapytał czy może jeszcze w czymś pomóc i zakończyliśmy rozmowę.
Witam,byłem dzisiaj w hipermarkecie Kaufland I napotkałem się z takimi rzeczami jak,błędne cenówki pod artykułami drogeryjnymi,na dziale przemysłowym na ścianie z narzedziami marki ,,Parkside".Opakowania od produktów porozrywane oraz brakuje poszczególnych elementów zestawu w paru sztukach,przy ladzie(dział mięsny) duże kolejki przy czterech pracownikach lecz obsługa miła i uśmiechnięta skora do pomocy,wybrakowane półki na napojach duże dziury i niedobór towaru,umiarkowane kolejki przy kasach tradycyjnych i duża kolejka do kas SCO.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.