Robiłem dziś zakupy w biedronce. Gdy wszedłem zwróciłem uwagę czy podłoga jest czysta. Rozglądając się za produktami które chciałem kupić przyglądałem się na półki czy towar jest poukładany czy nie ma pustych miejsc po towarach i czy są zwrócone odpowiednio do klienta by łatwo można było rozpoznać co to. Gdy spotkałem jedna osobę z personelu spytałem o poszukiwany towar z chęcią mi pomógł. Zaprowadził mnie i wskazał poszukiwany towar. Gdy podszedłem do kasy było kilka osób w kolejce ale kasjerka sprawnie obsługiwała ludzi. Gdy przyszła moja kolej była uśmiechnięta i miła używając przy tym form grzecznościowych i zaproponowała torebkę na zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.