Podczas dzisiejszej wizyty w sklepie Castorama w Jeleniej Górze napotkałam bardzo sympatyczną obsługę.
Zarówno na dziale ogrodniczym pracownik fachowo poinformował mnie o dostępnym asortymencie, a także jego dokładnym umiejscowieni, jak również przy kasie zostałam obsłużona w bardzo przyjazny sposób.
W całym sklepie był widoczny porządek, a także dobra organizacja i oznakowanie towaru.
Dodatkowo parking przed marketem jest wystarczająco duży, oraz zadbany.
Ogólne wrażenie podczas zakupów jest bardzo pozytywne. Nie mam nic do zarzucenia ani do obsługi, ani do kwestii wizualnej.
Stwierdzam śmiało, że wybrałabym ten sklep podczas kolejnych zakupów, oraz poleciłabym go innym zainteresowanym.
Odwiedziłam dziś sklep Biedronka przy ul. Cmentarnej w Piechowicach k.Szklarskiej Poręby.
Jako pierwsze w oczy rzuciły mi się pozostawione na terenie hali sklepowej puste kartony po produktach.
W lokalu byłam około godziny 18 podczas gdy zakupy robiło wiele innych osób.
Czynna była wówczas jedna kasa tradycyjna, oraz 3 kasy samoobsługowe.
Niestety podczas skanowania produktów napotkałam problem z wagą towaru, a na obsługę, która pomoże mi rozwiązać problem czekałam więcej niż 3 min.
Po tym czasie odeszłam od kasy samodzielnej szukając osoby z personelu.
Na plus natomiast wypadł asortyment piekarni, który był dość bogaty jak na wspomnianą godzinę, a także strefa artykułów sezonowych, gdzie można było znaleźć wiele ciekawych produktów.
Niestety uważam, że cała organizacja placówki wymaga poprawy, szczególnie pod względem obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.