Poszłam do salonu Play w celu przeniesienia numeru z innej sieci z tatą, który nie do końca orientuje się w sprawach telekomunikacyjnych. Z uwagi na to, że jest osobą starszą wszelkie formalności załatwiałam ja. Poprosiliśmy konsultantkę o przestawienie oferty Play. Sami znaleźliśmy tę, która nam najbardziej odpowiada. Wybraliśmy najniższy abonament. Pani z obsługi nie zaproponowała nam żadnej innej oferty. Zapytana o to co zawiera ten abonament sama do końca nie była pewna i zaznajamiała się z ulotką, na której jak się później okazało wszystko jest napisane. W zachowaniu konsultantki można było zauważyć postawę pasywną. Nie zależało jej na tym, żebyśmy zrozumieli wszystko co zawiera umowa. Telefonu nam też nie zaproponowała sama tylko dopiero po naszym zapytaniu poszła na magazyn i przyniosła dwa modele przez nas wskazane. Najsłabszym punktem obsługi był brak znajomości oferty i brak zaangażowania. Pani nawet nie znała oferty "Zaproś bliskich do play" dzięki której mój tato mógłby dostać dodatkowe minuty. Sprawdzała to przez kilka minut w internecie po czym przyznała nam racje. Po długich chwilach spędzonych w salonie udało się nam podpisać umowę, na której znalazłam błąd. Mianowicie konsultantka zaznaczyła niewłaściwy dokument tożsamości. Zwróciłam jej na to uwagę, po czym uzyskałam odpowiedź, że już nie może tego zmienić i to nie jest zbyt istotne. Byliśmy na tyle zmęczeni tą wizytą, że postanowiliśmy nie ciągnąć sprawy i wyjść. Następnego dnia ta sama konsultantka zadzwoniła do mojego taty i powiedziała, że MUSI stawić się w salonie bo jednak błąd w umowie musi być naprawiony. Tym samym mój tato musiał pofatygować się jeszcze raz do salonu. Owszem pani go bardzo przepraszała ale to nie zmieniało faktu, że jej kompetencje były na niskim poziomie. Konsultantka była sama w salonie więc nie miała się z kim porozumieć w różnych sprawach. Salon wyglądał ładnie i schludnie, jedno krzesło było zepsute więc podczas rozmowy musiałam stać. Ogólny poziom obsługi oceniam na słaby.
Szanowna Pani, bardzo nam przykro, że wizyta w naszym zgorzeleckim salonie okazała się nieprzyjemnym doświadczeniem. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze personel charakteryzowały zaangażowaniem i wysokim poziomem kompetencji. Cel, do którego dążymy, to Klient zadowolony, czujący, że zostały spełnione wszystkie oczekiwana związane z kontaktem z naszą siecią. Z wielką troską wsłuchujemy się w głos Pani i wszystkich naszych Klientów, ponieważ to Państwa uwagi są dla nas bezcennym źródłem informacji o tym, jak się zmieniać i co poprawiać. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne kontakty z naszą firmą były i będą już wyłącznie pozytywnymi doświadczeniami. Zachęcamy do odwiedzania nas w internecie na: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.