Czystość: 3/5
Sklep w większości był utrzymany w porządku, choć można było zauważyć pewne niedociągnięcia. Podłogi były częściowo zabrudzone – w kilku miejscach znajdowały się resztki produktów lub rozlane płyny. Regały były raczej uporządkowane, jednak w strefie promocji panował lekki chaos.
Obsługa klienta: 4/5
Obsługa była poprawna, ale dość neutralna w odbiorze. Na sali sprzedaży pracowników było niewielu. Przy kasie obsługa przebiegała sprawnie i szybko
Podsumowanie: 3,5/5
Zakupy przebiegły sprawnie, ale pozostawiły pewien niedosyt. Sklep działa funkcjonalnie i spełnia swoją podstawową rolę, jednak brakuje mu elementów, które podnoszą komfort klienta – przede wszystkim większej dbałości o czystość i tłok w ciasnych i zastawionych alejkach
Czystość: Sklep był bardzo zadbany – podłogi czyste, produkty były estetycznie wyeksponowane, nie zauważyłem żadnych rozlanych płynów ani bałaganu w alejkach. Szczególnie pozytywne wrażenie zrobiła na mnie strefa z pieczywem, gdzie regularnie uzupełniano towar.
Obsługa klienta: Pracownicy byli uprzejmi i pomocni. Przy kasie obsługa przebiegała sprawnie, z zachowaniem kultury osobistej. Kasjerka przywitała mnie, zapytała o kartę lojalnościową
Ogólne wrażenie: Lidl sprawia wrażenie dobrze zarządzanego sklepu, gdzie dba się zarówno o estetykę, jak i o komfort klienta. Przemyślana organizacja przestrzeni, szeroki wybór produktów
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.