Opinie użytkownika (2)

Czystość: 3/5 Sklep w...
Czystość: 3/5 Sklep w większości był utrzymany w porządku, choć można było zauważyć pewne niedociągnięcia. Podłogi były częściowo zabrudzone – w kilku miejscach znajdowały się resztki produktów lub rozlane płyny. Regały były raczej uporządkowane, jednak w strefie promocji panował lekki chaos. Obsługa klienta: 4/5 Obsługa była poprawna, ale dość neutralna w odbiorze. Na sali sprzedaży pracowników było niewielu. Przy kasie obsługa przebiegała sprawnie i szybko Podsumowanie: 3,5/5 Zakupy przebiegły sprawnie, ale pozostawiły pewien niedosyt. Sklep działa funkcjonalnie i spełnia swoją podstawową rolę, jednak brakuje mu elementów, które podnoszą komfort klienta – przede wszystkim większej dbałości o czystość i tłok w ciasnych i zastawionych alejkach

DamianMaciejewski_cOoV

23.04.2025

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czystość: Sklep był...
Czystość: Sklep był bardzo zadbany – podłogi czyste, produkty były estetycznie wyeksponowane, nie zauważyłem żadnych rozlanych płynów ani bałaganu w alejkach. Szczególnie pozytywne wrażenie zrobiła na mnie strefa z pieczywem, gdzie regularnie uzupełniano towar. Obsługa klienta: Pracownicy byli uprzejmi i pomocni. Przy kasie obsługa przebiegała sprawnie, z zachowaniem kultury osobistej. Kasjerka przywitała mnie, zapytała o kartę lojalnościową Ogólne wrażenie: Lidl sprawia wrażenie dobrze zarządzanego sklepu, gdzie dba się zarówno o estetykę, jak i o komfort klienta. Przemyślana organizacja przestrzeni, szeroki wybór produktów

DamianMaciejewski_cOoV

23.04.2025

LIDL

Placówka

Kraków, Czerwone Maki 33

Nie zgadzam się (0)