Podczas mojej wizyty na stacji Circle K zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony jakością obsługi. Od samego początku wszystko przebiegało sprawnie i profesjonalnie. Szczególne uznanie należy się młodemu Panu, który mnie obsługiwał – był niezwykle uprzejmy, uśmiechnięty i zaangażowany.
Zamierzałem kupić trzy hot dogi, jednak pracownik zaproponował znacznie korzystniejszą opcję – poinformował mnie o obowiązującej promocji, w której w godzinach 8:00–16:00 można kupić hot doga z Pepsi 0,5l w zestawie za jedyne 8 zł. Dzięki temu zamiast płacić za trzy hot dogi w standardowej cenie, kupiłem trzy zestawy promocyjne, co pozwoliło mi naprawdę sporo zaoszczędzić.
Taka proaktywna postawa ze strony pracownika jest rzadko spotykana i zasługuje na szczególne wyróżnienie. Cała transakcja przebiegła bardzo sprawnie, a ja wyszedłem ze stacji nie tylko z posiłkiem, ale i z poczuciem, że zostałem obsłużony z najwyższą starannością.
Zdecydowanie polecam tę stację – świetna obsługa, dobre jedzenie i realne oszczędności.
Obsługa w tej aptece pozostawia wiele do życzenia. Pracownice często sprawiają wrażenie, jakby były tam za karę – są niemiłe i mało pomocne, a kontakt z klientem jest sztywny i nieprzyjazny. Czas obsługi również nie należy do najkrótszych, nawet przy małej liczbie klientów trzeba długo czekać. Szkoda, bo lokal ma dobre położenie i bogaty asortyment, ale atmosfera skutecznie zniechęca do powrotu.
Odwiedziłem Vision Express w ramach ogólnopolskiej akcji darmowego badania wzroku. Obsługa była bardzo miła i kompetentna – specjalista dokładnie wytłumaczył wyniki badania i rozwiał wszystkie moje wątpliwości. Niestety, po zakończeniu badania odczułem presję ze strony personelu, który intensywnie próbował namówić mnie na zakup okularów. Choć rozumiem, że to część biznesu, to trochę popsuło to ogólne pozytywne wrażenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.