Opinie użytkownika (1)

Witam!!! Jestem zawiedziona,...
Witam!!! Jestem zawiedziona, pisałam o problemach z kontem i profilem mojej 10l córki a zablokowano mi mój profil mało tego po 30 dniach zostanie on usunięty jeśli tego nie odwołam a tylko dlatego iż pisałam na swój adres email bo córka swojego nie pamięta. Niestey zostałam źle zrozumiana pomimo iż wszystkie dane napisałam od córki a nie moje.

iwona15826

18.05.2011

nk.pl

Placówka

Nie zgadzam się (19)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat nk.pl . Pragniemy poinformować iż, Administrator może usunąć profil na życzenie Użytkownika, w przypadku gdy dana osoba straci dane wymagane do zalogowania się w serwisie ( m.in. adres e-mail )- tak jak w przypadku Pani córki. Jeżeli doszło do pomyłki, prosimy o przesłanie numeru zgłoszenia prowadzonej korespondencji na adres jakoscobslugi@nasza-klasa.pl . Zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi były na jak najwyższym poziomie, dlatego chcemy aby opisywana przez Panią sytuacja, została jak najszybciej wyjaśniona. Pozdrawiamy, Alicja Wilczyńska zespół nk.pl