Podczas wizyty w sklepie Pandora obsługa początkowo sprawiała wrażenie sceptycznie nastawionej do klienta – kontakt był ograniczony, dopóki w sklepie przebywali inni kupujący. Dopiero gdy zrobiło się spokojniej, personel wykazał się dużym zaangażowaniem: starał się zrozumieć nasze potrzeby, zaproponował odpowiednie produkty i w miły oraz rzeczowy sposób przedstawił zasady obowiązujących promocji. Na plus należy również zaliczyć propozycję wystawienia tzw. paragonu prezentowego.
Minusem wizyty była jednak bardzo ograniczona oferta outletowa – w sprzedaży znajdowało się zaledwie kilka modeli bransoletek i charmsów, które nie wyróżniały się atrakcyjnością ani różnorodnością.
Sklep oferuje profesjonalną obsługę, ale asortyment outletowy zdecydowanie wymaga poszerzenia.
Market Lidl w Konstancinie-Jeziornie oferuje bogaty asortyment, liczne promocje oraz wiele nowinek kulinarnych inspirowanych kuchniami z różnych regionów świata, co czyni zakupy ciekawymi i inspirującymi. Szczególnie doceniam różnorodność produktów i dostępność sezonowych ofert.
Niestety, często zdarza się, że w sklepie panuje bałagan, co może utrudniać poruszanie się między alejkami. Zdarzają się też niedopasowania między promocjami widocznymi na półkach, a cenami widocznymi w systemie kasowym – co prowadzi do niekomfortowych sytuacji, gdy trzeba upominać się o rabat lub wyjaśniać cenę i wydłuża czas zakupów.
Sklep ma duży potencjał, a drobne poprawki w organizacji i aktualizacji systemu cenowego mogłyby znacząco podnieść komfort klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.