Placówka przy ulicy Prądnickiej w Krakowie Sobota 10:15
Oferta - duży wybór leków oraz suplementów
Personel - Bardzo sympatyczna i uprzejma osoba podczas obsługi. Wysłuchała mojego problemu i zaproponowała kilka opcji rozwiązania problemu ( wizyta nie dotyczyła mnie, lecz mojego dziecka ).
Czas oczekiwania: w kolejce było 6 osób - osoba obsługująca prosiła drugą aby podeszła do drugiego okienka, lecz osoba ta przekazała, że jest zajęta.
W lokalu bardzo czysto. Trochę zbyt jasne światło.
Dotyczy restauracji sieci KFC przy al 29 listopada w Krakowie (godzina 12:15 w tygodniu)
Oferta lokalu - obszerna i pełna jak w innych restauracjach sieci.
Obsługa klienta ( zamówienie przy kasie ) - Osoba przyjmująca zamówienie przywitała się, wyglądała schludnie, była uprzejma. Skupiła się na moim zamówieniu. Zastosowała technikę up sellingu poprzez zaproponowanie powiększenia zestawu. Płatność była gotówką - wydała odpowiednią sumę reszty.
Czas oczekiwania - 12 minut. Uważam, że był za długi ( o 4 minuty ), pracownicy odbywali głośną rozmowę prywatną. W lokalu nie było dużej ilości klientów. (Osoba obsługująca mnie przy kasie nie brała w niej udziału - przy wydawaniu mi zamówienia, była równie uprzejma co podczas przyjmowania).
Produkt - poprawny
Czystość placówki - Oceniam na 3 - zauważyłem brudne stoliki, przy których nikt nie siedział. Obsługa nie pojawiła się na sali przez 22 minuty mojej wizyty. Nie przyjemny zapach ( myślę, że problemy z kanalizacją). Kosze nie były przepełnione.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.