Po wejściu do sklepu zwróciłem uwagę, czy produkty w nim były poukładane na półkach w sposób nie budzący zastrzeżeń, bez zarzutów. Pracownicy tam pracujący mieli jednolite stroje, zarówno ci którzy obsługiwali przy kasach, także ci doradcy klienta. Nie mogłem znaleźć szamponu do włosów, który był w ulotce sklepu. Chciałem się zwrócić o pomoc do doradcy, ale nie mogłem na terenie sklepu znaleźć takiej osoby, dlatego, że nikogo takiego tam nie było. Dopiero po pewnym czasie gdy czekałem przy wejściu na zaplecze wyszła stamtąd osoba do obsługi klienta. Pomogła mi znaleźć produkt, którego potrzebowałem , lecz musiałem się naczekać długo o pomoc. Nie wszyscy pracownicy mieli identyfikatory. Cała wizyta trwała prawie pół godziny a mogła znacznie krócej.
Po wejściu do placówki zauważyłem, że w lokalu było czysto. Pracownik banku od razu mnie powitał i zachęcił do rozmowy. Podczas rozmowy pytany o swój problem Pani mnie obsługująca udzieliła mi wiele informacji. Mogę powiedzieć, że Pani posiadała duże kompetencje i pełen profesjonalizm. Ubiór osoby, która mnie obsługiwała był bez zarzutów, spełniał standardy pracy w banku. Rozmowa trwała 15 minut, co sprawiło,że nie była zbyt długa, ale interesująca. Po rozmowie skłonny bym był skorzystać z oferty tego banku. Na koniec rozmowy pracownik pożegnał się ze mną wstając z krzesła i mówiąc do widzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.