Wybitnie dobrze zorganizowany sklep z artykułami biurowymi. Ceny produktów są naprawdę w przystępnej cenie, a realizacja zamówień zawsze na czas. Największy atut moim zdaniem, to przejrzysta strona internetowa, gdzie bardzo przyjemnie robi się zakupy, a dobre zdjęcia oraz wspomniane już dobre ceny zachęcają do kupienia więcej rzeczy, niż jest potrzebne.. Złożenie zamówienia jest wygodne i odbiór zamówienia w sklepie był zawsze pozytywny. Bardzo miła obsługa na miejscu oraz pomocne Panie, które są gotowe pomóc zanieść zamówienie do samochodu. Zdarzyło mi się zamówić produkt, którego nie było obecnie na stanie, więc sklep zadzwonił i zaproponował alternatywę. Kolejnym razem zamówiłam pojemnik na taśmę oraz taśmę, która do tego pojemnika by się nie zmieściła, więc sklep również zadzwonił i dopytał, czy nie chciałabym zamienić rozmiaru taśmy i oczywiście byli bezbłędni. Serdecznie polecam dla każdego, który szuka artykułów do biura, bądź na potrzeby osobiste.
Jakość podanych dać zdecydowanie zasługuje na pochwałę - czyste naczynia, estetycznie podane i bardzo dobre. Niestety jakość obsługi oraz sprzątania nie jest już tak pozytywna. Czas oczekiwania na pierwszy kontakt z obsługą wyniósł 15 minut. Restauracja nie posiada zasady czekania przed drzwiami, by kelner wskazał miejsce do siedzenia, więc Pani za ladą podpowiedziała byśmy znaleźli dla siebie dogodne miejsce. Wszystkie miejsca, które nas interesowałby były zajęte przez brudne naczynia, więc czekaliśmy stojąc przy stoliku. Było zajętych jeszcze klika miejsc dookoła i wszyscy zdawali się być zaniepokojeni dlaczego nie widzimy nikogo z obsługi. Minęło 15 minut zanim Pani wyszła z zaplecza i zaczęła przyjmować zamówienia. Po przyjęciu naszego zamówienia dopiero wtedy posprzątano talerze z naszego stolika. Stół nie został jednak przetarty, o co musieliśmy się przypomnieć. Widząc jednak kilka minut później, jak sprzątane są talerzyki z innych stołów, już wiem, że wycieranie powierzchni stołu przed następnymi gośćmi nie jest w standardzie utrzymania czystości tej placówki. Kelnerki podchodziły do różnych stolików zadając te same pytania - o płatność oraz czy zamówienie zostało już złożone, mimo, że chwile wcześniej wszystkie stały w jednym miejscu obok siebie. Panował chaos, a na pytanie o cenę produktu, której brakowało w karcie dań, kelnerka musiała pójść się zapytać do kogoś innego. Mimo ładnego wystroju miejsca, niestety niesmak po wizycie pozostał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.