Zamówiłam meble kuchenne z montażem. Moje niezadowolenie zaczęło narastać w dniu dostawy, kiedy to kierowca jedynie pomógł "zrzucić" meble pod klatką. Tłumaczyłam sobie że ok, bo nie ma obowiązku wnosić mebli na 2 piętro, ale ten sam kierowca przyjechał godz. później na montaż mebli, za który wraz z kolegą skasowali 20% wartości mebli. Od tej chwili było tylko gorzej. Pierwszego dnia Panowie skręcali meble niczego nie montując co wydało mi się bardzo dziwne, marudzili ogromnie że trzeba wycinać dziury na licznik i rury gazowe (o czym uprzedzałam przy zamówieniu). Drugiego dnia po zamontowaniu dołu okazało się że ze względu na brak konta w narożniku blat nie przylega z jednej strony do ściany. Mimo iż mieli ze sobą wyrzynarkę na wycięcie otworu pod zlew, stwierdzili że nic nie da się z blatem zrobić i muszę kupić sobie listwy przyścienne aby zasłonić dziurę :O. Mąż po godz. 20 jeździł po mieście i szukał stolarza który przyciął blat (udało się). Szafki również nie stykają się ze sobą do końca kilku miejscach (wina ścian). Na wszystko mieli wytłumaczenie "nie da się lepiej". Panowie nadają się może do montażu wystawek sklepowych, gorzej w mieszkaniu. Ponad to nie wystawili rachunku za wykonaną pracę.Meble BRW lubię bardzo, ale nie polecam nikomu montażu w sklepie na Gnieźnieńskiej, lepiej wynająć stolarza.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.