Pani nie ma kompletnej wiedzy na temat tego co robi, olewająco podeszła do tematu, upierając się przy swoim że karta jest już stara i wyrobiona, dlatego muszę sobie zamówić sama ją przez internet w domu. ( Karta od grudnia 2024r)
Nie sprawdzając w ogóle nic, na pytania które zadałam słyszałam tylko " musi pani zobaczyć sobie przez internet, powinno być napisane na naszej stronie"
Przesympatyczna obsługa.
Panowie zawsze pomocni, pomogą nie tylko z problemem przy aucie, aż chce się wracać.
Nie przez przypadek wybrałam tą stacje jako mój nr 1
Pani obsługująca czat z zaangazowaniem podeszła do mojego problemu.
Cierpliwie oraz dokładnie wyjaśniła krok po krok, który muszę wykonać w celu rozwiązania problemu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.