Obsługa Klienta w placówce banku Milenium w Centrum Handlowym M1 w Poznaniu oceniam na średnim poziomem. Celem mojej wizyty było założenie konta oszczędnościowego. Wizyta trwa dość długo około 45minut. Na początku opowiedziałam swoje potrzeby po czym pracownik Banku omawiał je dość dokładnie. Na początku wydawało się to fajne ale z biegiem czasu wielokrotne powtarzanie moich potrzeb stało się to nudne. Gdy podziękowałam za przedstawienie ofert i poinformowałam pracownika Banku, że potrzebuję czasu na zastanowienie się, nachalnie zaczęto namawiać mnie do założenia konta, co spowodowało reakcje obronną i bardzo szybko zakończyłam rozmowę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.