Opinie użytkownika (1)

Obsługa Klienta w...
Obsługa Klienta w placówce banku Milenium w Centrum Handlowym M1 w Poznaniu oceniam na średnim poziomem. Celem mojej wizyty było założenie konta oszczędnościowego. Wizyta trwa dość długo około 45minut. Na początku opowiedziałam swoje potrzeby po czym pracownik Banku omawiał je dość dokładnie. Na początku wydawało się to fajne ale z biegiem czasu wielokrotne powtarzanie moich potrzeb stało się to nudne. Gdy podziękowałam za przedstawienie ofert i poinformowałam pracownika Banku, że potrzebuję czasu na zastanowienie się, nachalnie zaczęto namawiać mnie do założenia konta, co spowodowało reakcje obronną i bardzo szybko zakończyłam rozmowę.

Anna_5291

13.07.2014

Bank Millennium

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (1)