11. grudnia zakończył się konkurs "Oceń Jakość 2022", w którym respondenci oceniali swoje doświadczenia z wybranymi placówkami handlowymi i usługowymi w ciągu 2022 roku.
Zadaniem osób biorących udział w konkursie, było umieszczenie w ankiecie badawczej 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe: Kto poprowadził ostatnią Galę Gwiazd Jakości Obsługi?". Prawidłowa odpowiedź to Ewa Drzyzga. Zdecydowana większość ankietowanych doskonale znała odpowiedź! Skrót ostatniej Gali zobaczyć można m.in. na naszym kanale YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=UzOpIil6iLE
Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcejJak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi...
Czytaj więcej