11. grudnia zakończył się konkurs "Oceń Jakość 2022", w którym respondenci oceniali swoje doświadczenia z wybranymi placówkami handlowymi i usługowymi w ciągu 2022 roku.
Zadaniem osób biorących udział w konkursie, było umieszczenie w ankiecie badawczej 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe: Kto poprowadził ostatnią Galę Gwiazd Jakości Obsługi?". Prawidłowa odpowiedź to Ewa Drzyzga. Zdecydowana większość ankietowanych doskonale znała odpowiedź! Skrót ostatniej Gali zobaczyć można m.in. na naszym kanale YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=UzOpIil6iLE
Black Friday to święto zakupów, które co roku przyciąga miliony klientów — w sklepach i online. Kuszące zniżki, błyskające banery „-70%...
Czytaj więcejJak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie...
Czytaj więcejWspółczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...
Czytaj więcej