W tym roku odbył się już 29. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fundacja od lat wspiera szpitale, wyposażając je w nowoczesny sprzęt. Tegoroczna zbiórka zostanie przekazana na doposażenie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Wśród planowanych zakupów znajdują się zestawy endoskopów laryngologicznych, aparaty USG i RTG, nawigacje optyczne otolaryngologiczne i lasery diodowe.
„Te nowoczesne i bardzo specjalistyczne urządzenia w chwili obecnej są niezbędne w nowoczesnej chirurgii laryngologicznej. Stanowią zazwyczaj podstawowe wyposażenie laryngologicznych sal operacyjnych. Praca bez możliwości korzystania z takich sprzętów może powodować wzrost ryzyka powikłań. Wydłużanie zabiegów bezpośrednio wpływa na proces leczenia i rekonwalescencji u małych pacjentów”. - Tomasz Grochowski, Centrum Zdrowia Dziecka.
Z racji panujących w Polsce ograniczeń i obostrzeń, również finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wyglądał w tym roku nieco inaczej. Co prawda wolontariusze w dalszym ciągu byli widoczni w centrum miast i zbierali datki do puszek, rozdając tradycyjne serduszkowe naklejki, a stacjonarne skarbonki znajdowały się m.in. w sklepach Żabka, jednak wiele działań odbyło się tym razem w Internecie. Uruchomiona została eSkarbonka oraz zbiórka na portalu społecznościowym Facebook. Na portalu Allegro.pl odbyły się liczne aukcje, z których dochód zostanie przekazany na konto WOŚP. Wśród najgłośniejszych licytacji znaleźć można książkę Radka Kotarskiego „Inaczej. Jak pracować mniej, ale lepiej i przyjemniej”, do której dołączone jest… Ferrari! Licytacja kończy się w walentynki, a aktualna cena wynosi ponad 450 tysięcy złotych (stan na 03.02.21 godz. 15:42).
Polski Program Jakości Obsługi również nie pozostał w tyle. Dołączyliśmy do akcji wspierania WOŚP. Użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz SecretClient® zostali poinformowani, że każda zamieszczona na portalu jakoscobslugi.pl (od 26 stycznia) opinia, to złotówka, którą przekażemy na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórka trwała zaledwie kilka dni, a na naszym portalu uzbieraliśmy aż 1563 nowe opinie! Użytkownicy świetnie się spisali w pracy zespołowej. Dnia 2 lutego 2021 Program Jakości Obsługi wykonał przelew na konto fundacji, w wysokości 1563 zł.
Wszystkim serdecznie dziękujemy za udział w akcji i zaangażowanie! Razem możemy więcej!
Poniżej znajduje się film, z osobistymi podziękowaniami od Jurka Owsiaka.
Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcejJak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi...
Czytaj więcej