Premium Mobile

(3.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Konsultantka obsługująca mnie...
Konsultantka obsługująca mnie była bardzo rzetelna i wydawała się osobą kompetentną. Minusem okazał się czas oczekiwania na obsługę gdyż był dość długi, jednak fachowość pomocy nadrobiła w moich oczach. Problem, z którym dzwoniłam został rozwiązany.

Domidyczka

23.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Może firma zbytnio...
Może firma zbytnio się nie reklamuje ale za to oferuje jedne z najlepszych pakietów telefonicznych na rynku. Świetny zasięg, doskonała cena no i umowa bezterminowa z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. Całość psuje dział obsługi - są dni gdzie trudno się dodzwonić-mój rekord to godzina oczekiwania i co jest absurdem - połączenie z BOK mimo pakietu nielimitowanych rozmów jest PŁATNE!!! Czyli kliencie - kup i nie zawracaj nam głowy problemami.

ZweryfikowanyKlient

20.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Premium Mobile

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Premium Mobile?

Ktoś 18 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Konsultantka obsługująca mnie...
Konsultantka obsługująca mnie była bardzo rzetelna i wydawała się osobą kompetentną. Minusem okazał się czas oczekiwania na obsługę gdyż był dość długi, jednak fachowość pomocy nadrobiła w moich oczach. Problem, z którym dzwoniłam został rozwiązany.
Zgadzasz się?