Dworzec Radom Główny PKP

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Dwa dni temu...
Dwa dni temu byłem na dworcu w Radomiu najpierw sprawdziłem na tablicy odjazdów o której mam pociąg potem poszedłem do kas Kolei Mazowieckich, po drodze zobaczyłem ofertę dla osób niepełnosprawnych tych samych kolei. Po dojściu do pierwszej kasy zobaczyłem rozmawiającą przez smartfon pracownicę, postałem przy tym okienku parę minut, ponieważ pracownica nie przerywała rozmowy podszedłem do drugiej, powiedziałem o bilet na który pociąg mi chodzi, pracownica zapytała o rodzaj biletu i o formę płatności, potem podała mi bilet przyjęła zapłatę i podziękowała.

Jarosław_570

05.12.2025

Placówka

Radom, plac Dworcowy 2

Nie zgadzam się (0)
W zeszłym miesiącu...
W zeszłym miesiącu byłem na dworcu Radom Główny PKP, podszedłem do okienka Intercity i poprosiłem o bilet do Warszawy, pracownica, zapytała o zniżki, potem powiedziała że nie ma już miejsc siedziących i że będę musiał stać, odpowiedziałem no dobrze, pracownica powiedziała: dam Panu miejsce siedzące w strefie ciszy. Potem wydała mi bilet, potem przyjęła płatność kartą, podziękowała i pożegnała.

Jarosław_570

20.11.2025

Placówka

Radom, plac Dworcowy 2

Nie zgadzam się (0)

Dworzec Radom Główny PKP

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dworzec Radom Główny PKP?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Dwa dni temu...
Dwa dni temu byłem na dworcu w Radomiu najpierw sprawdziłem na tablicy odjazdów o której mam pociąg potem poszedłem do kas Kolei Mazowieckich, po drodze zobaczyłem ofertę dla osób niepełnosprawnych tych samych kolei. Po dojściu do pierwszej kasy zobaczyłem rozmawiającą przez smartfon pracownicę, postałem przy tym okienku parę minut, ponieważ pracownica nie przerywała rozmowy podszedłem do drugiej, powiedziałem o bilet na który pociąg mi chodzi, pracownica zapytała o rodzaj biletu i o formę płatności, potem podała mi bilet przyjęła zapłatę i podziękowała.
Zgadzasz się?