W sklepie panował nieznaczny ruch. Jeden sprzedawca i kierownik siedzieli na swoich stanowiskach, drugi sprzedawca obsługiwał klientów.Podeszłam do siedzącej sprzedawczyni.Wykazałam zainteresowanie zakupem dyktafonu. Zaznaczyłam jednak, iż zanim dokonam zakupu chciałabym sprawdzić jakość sprzętu. Zapytałam czy jest taka możliwość. Sprzedawczyni wykazał zniechęcenie-wskazywał na to wyraz twarzy, ton głosu. Sprzedawczyni zaprowadziła mnie na stanowisko i wskazała dyktafony. Poczułam, ze mnie nie słuchała i działa automatycznie. Nalegałam i powtórzyłam swoje oczekiwania. Sprzedawczyni z niezadowoloną miną zaprowadziła mnie do kierownika, który owszem wysłuchał mnie ponownie, ale krótko stwierdził, ze sklep nie ma możliwości świadczenia takich usług i zajął się swoją pracą.Podziękowałam za poświęcony czas i poinformowałam, ze w takie sytuacji nie mogę dokonać zakupu( bez sprawdzenia sprzętu). Oddaliłam się. Nie usłyszałam słów pożegnania od żadnego z obsługujących.Jestem niezadowolona z wizyty i obsługi w sklepie.
Sklep jest godny polecenia. Profesjonalnie i szybko mnie obsłużono. Po wysłaniu do firmy zapytania dotyczącego wnoszenia zakupionego towaru do domu klienta odpowiedź otrzymałem w przeciągu dnia. Szybkość realizacji zamówienia bez zarzutu, co sprawiło, że spewnościa tam wrócę. Mam pełne zaufanie do sklepu.
Dokonałem w tym sklepie zakupu tostera.Zapoznałem się z regulaminem, który szczegółowo opisywał wszelkie kwestie potrzebne mi jako klientowi. Od samego początku zadowalał mnie kontakt mailowy i poprzez wiadomości sms, w których to dowiadywałem się stopniowo na jakim etapie jest wykonywane moje zamówienie. W wiadomościach tych dostawałem również informację kto jest odpowiedzialny za moje zamówienie i jak się z nim skontaktować. Zamówienie zostało wykonane w ciągu półtorej doby i zostałem poinformowany o możliwości odbioru sprzętu. Zadowalająca jest możliwość płacenia gotówką przy odbiorze bądź kartą elektroniczną. Obsługa w punkcie odbioru była uprzejma i wyglądała schludnie.
W sklepie panował nieznaczny ruch. Jeden sprzedawca i kierownik siedzieli na swoich stanowiskach, drugi sprzedawca obsługiwał klientów.Podeszłam do siedzącej sprzedawczyni.Wykazałam zainteresowanie zakupem dyktafonu. Zaznaczyłam jednak, iż zanim dokonam zakupu chciałabym sprawdzić jakość sprzętu. Zapytałam czy jest taka możliwość. Sprzedawczyni wykazał zniechęcenie-wskazywał na to wyraz twarzy, ton głosu. Sprzedawczyni zaprowadziła mnie na stanowisko i wskazała dyktafony. Poczułam, ze mnie nie słuchała i działa automatycznie. Nalegałam i powtórzyłam swoje oczekiwania. Sprzedawczyni z niezadowoloną miną zaprowadziła mnie do kierownika, który owszem wysłuchał mnie ponownie, ale krótko stwierdził, ze sklep nie ma możliwości świadczenia takich usług i zajął się swoją pracą.Podziękowałam za poświęcony czas i poinformowałam, ze w takie sytuacji nie mogę dokonać zakupu( bez sprawdzenia sprzętu). Oddaliłam się. Nie usłyszałam słów pożegnania od żadnego z obsługujących.Jestem niezadowolona z wizyty i obsługi w sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.