Opinia użytkownika: WiolettaSmoląg_9XqA
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Kontakt z T‑Mobile w sprawie internetu światłowodowego oceniam jako mieszany. Z jednej strony konsultanci są uprzejmi i starają się pomóc, z drugiej – widać spory bałagan organizacyjny. Każdy przekazuje nieco inne informacje, trudno uzyskać jednoznaczną odpowiedź przy pierwszym kontakcie. Czasem trzeba oddzwaniać kilka razy, by dopiąć szczegóły. Na plus – mimo zamieszania, widać chęć naprawy błędów popełnionych przez wcześniejszych doradców. Konsultanci wracają z informacjami, aktualizują status i starają się znaleźć rozwiązania. To budzi zaufanie i daje nadzieję, że finalnie wszystko pójdzie zgodnie z planem. Cenię sobie ich zaangażowanie, ale oczekiwałbym więcej spójności i lepszej komunikacji wewnętrznej. Póki co oczekuję na podłączenie, ale wierzę, że efekt końcowy będzie pozytywny. Mam przeczucie, że jak już ruszy – będzie super.