Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: IrynaKapalka_iwfN

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Odwiedziłam ostatnio placówkę Banku Millennium i mam mieszane odczucia. Z jednej strony miejsce było bardzo jasne, przestronne i przyjazne wizualnie, co wpływało pozytywnie na komfort oczekiwania. Z drugiej jednak – kolejka była dość długa, a pracownicy nie wykazywali większego zainteresowania oczekującymi klientami, co potęgowało wrażenie chaosu i braku organizacji. Na plus oceniam samą rozmowę z doradcą – posiadał wystarczającą wiedzę, by odpowiedzieć na moje pytanie dotyczące nowej karty kredytowej, a rozwiązanie zaproponowane przez niego było konkretne i satysfakcjonujące. Podsumowując – placówka ma potencjał, ale przydałoby się większe zaangażowanie ze strony obsługi w stosunku do osób oczekujących. Dobra obsługa nie kończy się przecież na samym biurku doradcy.